Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Avariat
CategorieTourer
AntriebsartMotor cu ardere internă
Sistem de propulsieTransmisie prin lanţ
Seturi de caracteristici
Pedală de pornire
Descriere vehicul
Biete eine absolute Rarität. Wahrscheinlich eine der letzten so originalen ES 125 mit fast allem was nicht mehr angeboten wird. Hier die Details : - vordere Schwinge noch ohne Verstärkung auf der Bremstrommel Seite - Schwingenbolzen vorn nur 1x befestigt - Bernstein Tacho - Balaco Rücklicht - Schalter an Armaturen von oben und unten verschraubt ( keine Durchgängige M4 Schraube) - vorderer hinterer Kotflügel noch aus Blech, später Plastik - hintere Schwinge noch mit Verstärkung auf linker Seite (siehe Bild) -Typschild noch auf der rechten Seite - hinteres Kotflügel Ende noch ohne Gummi Unterlage - Gummi zwischen Lampe und Tank noch ohne Rippen - Seitenschwimmer Vergaser - Soziusrastenträger noch lackiert (nicht verzinkt) - Soziusrastengummi gesteckt - Motor Nummer stimmt mit originalem Kfz Brief überein - originaler Kilometerstand - Es war die 2163 die vom Band lief (Kenner wissen jetzt auch die originale Fgst. Nr.) Alles im vorhandenen Brief dokumentiert. - Sie hatte 1971 einen Rahmenwechsel somit beginnt die jetzige Fgst. Nr. mit einer 9, dies ist alles im Brief dokumentiert. - es gibt nur einen Eintrag im Brief, ich bin der zweite Besitzer, auf mich war sie aber nie zugelassen. - der Rahnenwechsel erklärt sicher auch den nicht mehr originalen Tank und die neueren Blinker (keine Ochsenaugen) - der Fußbremshebel ist auch von dem Nachfolge Modell (eigentlich RT 125 Fußbremshebel gibt's für 40Eur in passender Patina) - Tank in originaler Optik und passender Patina ca. 70Eur - Ochsenaugen ca. 50Eur original gebraucht - Auspuff in originaler Patina ca. 100Eur Alles was nicht mehr original an ihr ist ist also für kleines Geld zu besorgen. - Alle Teile sind zum aufarbeiten geeignet kein Schrott - perfekter Patina Zustand.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.