Importaţi automobile din Germania şi din toată Europa

Meniu

Volkswagen T4 Caravelle 2,5-l-Diesel TDI 75kW syncro la...

13.000 EUR (brut)

Preis


13.000 EUR (brut)

TVA nedeductibil

64.694 RON (brut)

Date tehnice


Condiţie
Informaţii:
Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.

Neaccidentat, Vehicul second-hand

CategorieVan
Prima înregistrare06/2000
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilDiesel
Kilometraj375.975 km
Putere75 kW (102 CP)
Capacitate cilindrică2.461 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului2
ITP04/2026
CuloareAlb
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieFurgonetă / Microbuz
AntriebsartMotor cu ardere internă
Sliding doorSliding door both-sided
Design interiorPânză, Altele

Seturi de caracteristici


ABS

Airbag şofer

All season tyres

Bluetooth

Dispozitiv antidemaraj electric

Emergency tyre

Faruri de ceaţă

Fără aer condiţionat

Filtru de particule

Închidere centralizată

Lumbar support

Lumini diurne

Manual de service

Servodirecţie

Sistem de control al tracţiunii

Sistem de încălzire auxiliar

Tracţiune 4x4

Tuner/radio

Vehicul pentru nefumători

Descriere vehicul


Verkaufen T4 Syncro (permanent Allrad und Differenzialsperre) Transporter; 2,5 Liter ACV; 75Kw/ 102 Ps; langer Radstand; Schiebetür L & R; Bj. 2000; 375.915Km; WoMo-Zulassung; Unikat (?!)

Wir trennen uns von unserem getreuen Gefährten, da wir nicht mehr zu zweit, sondern mittlerweile zu viert unterwegs sind. Der Anspruch an Komfort ist mit Alter und Kindern gestiegen und so suchen wir nun neue Besitzer für unseren Bulli.

Wir haben den Bus 2015 gekauft und im Alltag sowie auf einigen Reisen lieben und schätzen gelernt.

Vorbesitzer war die Landespolizeidirektion Chemnitz. Bis 2015 ist ein von der LPD-Chemnitz geführtes Check-Heft vorhanden, danach haben wir alle nötigen Reparaturen vornehmen lassen und dokumentiert.

- 2017 haben wir proaktiv einige Schweißarbeiten am linken vorderen Radkasten sowie am linken Schweller durchführen lassen und den Bus teilweise lackieren lassen.
- 2023 haben wir die Frontscheibe gewechselt und dabei gleich den Rahmen entrosten und anschließend lackieren lassen. Außerdem haben wir in dem Jahr die Auspuffanlage komplett machen lassen.
- Dieses Jahr haben wir den Bus nochmal von einem Karosseriebauer aufwendig bearbeiten lassen und u.a. die Schweller und Radläufe machen lassen. Rechnung liegt natürlich vor.

Uns hat der Bus immer treue Dienste erwiesen, wir hatten in all den Jahren nicht eine Panne. Die Mängel die der Bus aktuell aufweist sind m.E. gering und teilweise nicht aufwendig zu beheben, sollen aber nicht vorenthalten werden.
Am „auffälligsten“ ist äußerlich der vordere linke Kotflügel (2024 erneuert/ fehlende schwarze Teillackierung, lässt sich selber machen) und am hinteren linken Radlauf, eine größere Schramme (keine Delle) in der schwarzen Teillackierung (siehe Foto). Außerdem ist die Ersatzradhalterung leicht Richtung Hecklappe gebogen und macht sich dies am Lack bemerkbar (siehe Foto). Uns hat das nicht gestört. Ein Nebelscheinwerfer ist defekt.

Wer mit Aussetzern in der Zentralverriegelung und mit Kleinigkeiten wie einem sich lösenden, aber befestigten Dachhimmel leben kann oder selber beseitigt/beseitigen lässt, bekommt einen tollen Bus (Unikat?!), den wir in 9 Jahren kein zweites Mal in Deutschland und Europa gesehen haben. Die Ausführung als SYNCRO mit permanentem Allrad und Differenzialsperre, langem Radstand und doppelter Schiebetür scheint sehr, sehr selten zu sein und hat uns im Alltag, aber auch auf unseren Reisen immer viele Vorteile eingebracht.

Natürlich weist der Bus Gebrauchsspuren auf und der Lack ist nicht mehr der schönste und hat einige Stellen. Das ist nach Jahren der Nutzung aber nun mal normal und sollte jedem bewusst sein.

Wie auf den Bildern zu sehen, ist der Bus zum Camper umgebaut und würden wir alles so belassen wie es jetzt ist. Hinter der ersten Sitzreihe ist der Bus so ausgebaut worden, dass man dort gut schlafen kann und viel Stauraum hat. Außerdem habe ich eine Koch-/Küchenzeile gebaut, die mit verkauft wird. Es sind überall Vorhänge verbaut und im hinteren Teil des Wagens sind nochmal extra Steckdosen und befinden zusätzlich zwei Lampen im Dachhimmel. Des Weiteren hat der Bus 4 Dachgepäckträger für bspw. ein Dachzelt etc. sowie eine „Laufleiste“.

Wie beschrieben ist der Bus als Camper zugelassen und hat dies nicht nur wesentliche Vorteile in der Steuer, sondern auch in der Versicherung.

Fakten:
- Baujahr: 2000
- Motor: ACV 2,5 Liter Diesel
- KW/PS: 75/102
- KM: ca. 375.000
- Zahnriemen-/ Wasserpumpenwechsel: 2020 (302.091km)
- WoMo-Zulassung
- grüne Plakette
- elektrischer, versteckter Totschalter
- Bearlock-Wegfahrsperre
- Dachgepäckträger
- Standheizung (aktuell nicht im Betrieb)
- TÜV bis 04/2026
- 12V-Anschlüsse im Fond und Rückraum (Nähe Heckklappe)
- Trennwand wischen Fond und Fahrgastraum
- Optional 3. Sitzbank (2./1. Plätze)
- Dreipunktgurte 2. Sitzreihe nachgerüstet (2 Plätze)
- nachgerüstetes, einfaches Soundsystem mit Endstufe und Subwoofer
- Sitzflächen und Campingzeile
- selber Schallisoliert
- Zusatzbatterie unterm Fahrersitz
- Thule-Dachgepäckträger
- Leobezüge!
- in 6 Jahren Oldtimer-Ready

Preis: 13.000€ VB ; Dreizehntausend Euro (Verhandlungsbasis)

Der Verkauf erfolgt von Privat ohne jegliche Gewährleistung und Haftung.

Vehicule similare


Vânzător privat - menţiuni legale


DE-12683 Berlin Germania
  • Mobile: +49 (0)176 20234785

Locaţie automobil


Informaţii suplimentare

Contactaţi vânzătorul


Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului

Bună ziua. Numele meu esteşi aş dori să ştiu mai multe despre Volkswagen T4 Caravelle 2,5-l-Diesel TDI 75kW syncro la... listat(e) pentru 13.000 EUR (brut) (64.694 RON (brut))

În plus, am următoarea întrebare:

Vă rog să mă contactaţi pe email: sau la telefon
cât mai curând posibil.

Mulţumesc!

Mesajul dvs. a fost trimis.

Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.

Vânzător privat

DE-12683 Berlin Germania

+49 (0)176 20234785