Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieVan
Prima înregistrare01/1991
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilDiesel
Kilometraj182.000 km
Putere51 kW (69 CP)
Capacitate cilindrică1.589 cc
Număr de locuri6
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului1
ITP06/2026
CuloareVerde
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieFurgonetă / Microbuz
AntriebsartMotor cu ardere internă
Sliding doorSliding door right
Senzori de parcareSpate
Design interiorPânză, Bej
Seturi de caracteristici
Arm rest
CD player
Faruri de ceaţă
Jante de aliaj
Summer tyres
Tracţiune 4x4
Trailer coupling fix
Tuner/radio
Vehicul pentru nefumători
Winter tyres
Descriere vehicul
Ich verkaufe meinen gut erhaltenen VW T3 syncro mit frischem TÜV und H-Kennzeichen. Es handelt sich um einen ex. Bundeswehr Feldjäger Funkbus. Die ziemlich ramponierte Behörden-Innenausstattung habe ich 2006 durch eine farblich passende Multivan-Ausstattung in beige/braun ersetzt, der Fahrersitz ist ein ISRI-Schwingsitz, der Beifahrersitz hat keine Federung. Hinten befindet sich der Back-to-back-Sitz mit Stauraum, ein Klapptisch und die zur Liegefläche umbaubare 3er-Rücksitzbank zu der auch noch die passende Matratze im Kofferraum vorhanden ist. Der Fahrgastraum hat zwei Schiebefenster. Die "Behördenuhr" im Kombiinstrument wurde durch einen Drehzahlmesser aus einem Passat 32B (ohne diese grün/orange Kriegsbemalung der T3 Drehzahlmesser) ausgetauscht und die kleinen Außenspiegel wurden durch T3-Bügelspiegel ersetzt. Außerdem hat der Bus ein schön griffiges VW LT Lenkrad bekommen, was sowohl der Optik als auch der Haptik gut tut. Apropos Optik: Er steht auf 14" Käselochfelgen mit Reifen der Größe 215R14C! Eingetragen und keine Probleme beim Öffnen der Schiebetür. Im Januar habe ich den Motor komplett professionell überholen, sowie viele Neuteile einbauen und einige Schweißarbeiten erledigen lassen. Die Rechnungen über knapp 9000 € sind als Nachweis vorhanden. Die TÜV-Berichte seit Erwerb 2006 sind alle vorhanden, ebenso viele Rechnungen über Teile und Reparaturen. Um Missverständnissen vorzubeugen: Es handelt sich um einen Gebrauchtwagen mit teils deutlich sichtbaren Gebrauchsspuren.
Privatverkauf, keine Garantie oder Gewährleistung! Keine Rücknahme! Die Beschreibung wurde nach bestem Wissen und Gewissen erstellt, die Bilder zeigen den aktuellen Zustand.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.