Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieVan
Prima înregistrare04/1986
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj390.000 km
Putere57 kW (77 CP)
Număr de locuri4
Număr de uşiPatru sau cinci
CuloareAlb
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieFurgonetă / Microbuz
AntriebsartMotor cu ardere internă
Sliding doorSliding door right
Design interiorPânză, Bej
Seturi de caracteristici
All season tyres
Spare tyre
Tuner/radio
Descriere vehicul
Wir verkaufen unseren treuen Camper Volkwagen T3 Westfalia Joker, der uns auf vielen Reisen durch Europa begleitet hat. Wir haben mittlerweile ein neueres Fahrzeug nutzen ihn zu selten. Aktuell steht er abgemeldet und ohne TÜV in der Halle. "Piet" ist ein T3 Camper mit original Westfalia-Austattung und Aufstelldach. Nicht original ist der Kompressor-Kühlschrank, welcher mit Strom läuft. Angetrieben wird er von einem 1.9l WBX DG Motor mit 78PS, welcher als Austauschmotor seit 2001 verbaut ist und ca. 200.000km gelaufen ist. Die Karosserie hat rund 390.000km. Seit 2017 hat er ein H-Kennzeichen und ist damit sehr günstig bei Steuern und Versicherung und kann überall in Deutschland gefahren werden.
In den letzten Jahren ist sehr viel Geld in seine Instandhaltung geflossen, folgende Sachen haben wir unter anderem fachmännisch machen lassen:
-2021 - Neue Wasserpumpe -2021 - Neue Reifen -2021 - Neue Starterbatterie -2023 - Neuer Zündverteiler -2023 - Abgasanlage entrostet und neue Teile eingeschweißt -2023 - Wasserleitung auf Zylinderkopf erneuert -2023 - Neue zweite Batterie -2024 - Getriebe überholt und Motor abgedichtet (von T3-Spezialist Frank Booten) -2024 - Neue Kupplung -2024 - Neuer Kupplungnehmer- und Kupplungsgeberzylinder -Jedes Jahr Durchsicht + Ölwechsel mit Premium-Öl
Natürlich ist er wie jeder Bus in diesem Alter nicht frei von Mängeln. Die größte Baustelle wäre der Rost am linken Schweller. Die linke Seite müsste gemacht werden, damit er wieder angemeldet werden kann und TÜV bekommt. Die betroffenen Stellen findet ihr in den Fotos. Folgende Sachen sind mir außerdem bekannt:
-Lüftung rattert auf Stufe 2 oder höher -Kühlschrank läuft nur mäßig im Batteriebetrieb (während der Fahrt und mit Landstrom aber perfekt) -Ladekontrollleuchte ist an, allerdings ohne negativen Effekt (Lichtmaschine und Leitungen überprüft) -Durchrostung an hinterem rechten Radlauf -kleinere Roststellen an Nähten und Fenstern
Der Bus kann begutachtet und die Funktionsweise mit kurzer Fahrt auf einem Privatgelände getestet werden. Probefahrten im eigentlichen Sinne sind nicht möglich, da er wie oben beschrieben abgemeldet auf privatem Grund steht.
Meldet euch gern bei Fragen.
Das Auto wird unter Ausschluss jeglicher Gewährleistung verkauft.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.