Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Inutilizabil în trafic, Vehicul second-hand
CategorieVan
Prima înregistrare09/1990
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilDiesel
Kilometraj284.425 km
Putere66 kW (90 CP)
Capacitate cilindrică1.896 cc
Număr de locuri5
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului4
CuloareMaro
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat, Inutilizabil în trafic
CategorieFurgonetă / Microbuz
AntriebsartMotor cu ardere internă
Sliding doorSliding door right
Design interiorPânză, Gri
Seturi de caracteristici
Jante de aliaj
Summer tyres
Tracţiune 4x4
Trailer coupling fix
Tuner/radio
Winter tyres
Descriere vehicul
Verkauft wird ein VW T3 Synchro Transporter (VW Type 253/ Allrad-Kombi) mit einer Diff.-Sperre. Bis zum 01.10.2024 war das Fahrzeug fahrbereit und wurde dann abgemeldet. Österreichische Papiere. Das Fahrzeug wird ohne Motor verkauft. 2020 wurde der T3 neu lackiert in der auf den Bildern zu sehenden Farbe. 2022 fand ein Umbau des Motors auf 1.9er TDI 1Z mit mech. Einspritzung statt. Die Abnahme wurde beim deutschen TÜV durchgeführt und dann bei den österreichischen Behörden eingetragen (Eintragung vorhanden). Neu verbaut wurde zudem eine neue Viskokupplung für das Allradgetriebe.
Das Fahrzeug gibt eine gute Basis für ein Projekt, da der Unterboden gut aussieht und konserviert ist. Die sonstigen T3 typischen Roststellen wurden im Zuge der Lackierung bearbeitet. Ein Motoreinbau gestaltet sich sehr einfach, da es weiterhin Plug and Play mit den original T3 Dieselmotoren funktioniert. Sollte gleich ein 1.9er TDI verbaut werden, ist die Eintragung schon vorhanden und kann evtl. Wiederauferlebt werden.
Leider ist der Innenraum etwas ungepflegt und benötigt Liebe.
Ebenfalls vorhanden ist der Unterbodenfahrschutz für vorne und hinten sowie 8-fach Bereifung (Winter/Sommer).
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.