Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieVan
Prima înregistrare01/1986
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilDiesel
Kilometraj185.000 km
Putere37 kW (50 CP)
Capacitate cilindrică1.600 cc
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului3
ITP09/2026
CuloareAlbastru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieFurgonetă / Microbuz
AntriebsartMotor cu ardere internă
Sliding doorSliding door right
Design interiorPânză, Bej
Seturi de caracteristici
ABS
Arm rest
Fără aer condiţionat
Sistem de încălzire auxiliar
Descriere vehicul
T3 1.6 Diesel 50ps mit LKW-Zulassung(142€ Steuer pro Jahr) Standort: Bonn Durch die LKW Zulassung werden die Verwichrungsbeiträge nach Motorleistung bestimmt ich zahle zur Zeit 98€ Aufgrund der Nachfragen: den Bus darf man natürlich mit einem normalen Führerschein fahren. 3.Hand Stndheizung 2Lichtmaschienen Kabel zur Zweitbatterie verlegt. Der Bus ist ein Jahr bei der Bundeswehr gelaufen. Danach wurde er in der Nähe von Frankfurt zur Personenbeförderung von Erntehelfern im Spargelbau während der Erntezeit (April bis Juni) eingesetzt. Den Rest des Jahres stand das Fahrzeug beim Spargelbauern in der Halle. An alten Tüv-Berichten und der Fahrzeughistorie erscheint mir die Laufleistung plausibel. Auf Grund der ausschließen Nutzung im Sommer weißt das Fahrzeug keine Korrosion auf. Auch keinen T3-typischen Fugenrost. Vor 1,5 Jahren kaufte ich das Fahrzeug mit 165.000km Laufleistung. Ausschlagend für meinen Kauf war die rostfreie Karosserie. Im folgenden habe ich mit die Hohlräume ausgespült und das gesamte Fahrzeug gegen Korrosion Hohlraumversiegelt. Zudem habe ich das Fahrzeug unfachmännisch lackiert( Lackierung hat einige Läufer und ein paar neue Kratzer). Fotodokumentaion vorhanden. Zuletzt habe ich noch Innenkotflügel verbaut. In einer Meisterwerkstatt eines persönlich bekannten KFZ Meisters wurde ein großer Service direkt nach dem Kauf durchgeführt. Folgende Arbeiten wurden erledigt: Zahnriemen Keilriemen Lichtmaschienen Dieselleckleitungen Abdichtung und Einstellung der Einspritzpumpe Ventilspiel Einstellung Neues Getriebe und Motoröl Bremsflüssigkeit … Für den neuen mangelfreienTüv wurde folgendes gemacht: Bremsen hinten Bremsen vorne( Bremsbeläge, Bremsscheiben und Bremssättel in diesem Zuge wurden auch die Radlager getauscht) Querlenkerlager Einstellung der Handbremse
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.