Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieOffRoad
Prima înregistrare06/1967
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj77.010 km
Putere32 kW (44 CP)
Capacitate cilindrică1.483 cc
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului3
ITPNou
CuloareAlbastru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Zum Verkauf steht ein 1967er VW T1 mit sehr seltenem Westfalia Pritschenaufbau. Der T1 hat eine deutsche Erstauslieferung. Er wurde 1967 an einen Baustoff- & Kohlenhändler in Petersberg ausgeliefert. Der erste Fahrzeugbrief ist vorhanden. Der T1 wurde um 2000 vollständig restauriert. Eine Fotodokumentation über die einzelnen Arbeitsschritte liegt vor und kann eingesehen werden. Der Pritschenaufbau von Westfalia ist sehr selten, die Holzpritsche ist nach Original-Vorgaben erneuert worden. Die 4 Verriegelungen der Pritschenwände sind noch die originalen mit VW-Teilenummer, das Westfalia Typenschild mit Produktionsnummer ist ebenfalls vorhanden.
Technisch befindet sich der T1 in gutem Zustand. Der 1.483ccm Motor mit 44 PS springt sehr gut an und läuft zuverlässig. Der Motor ist noch der erste, mit dem das Fahrzeug damals ausgeliefert wurde.
Der Zustand der Karosse ist ebenfalls gut. Im Zuge der Restaurierung wurden einige Blecharbeiten an den bekannten stellen durchgeführt. Da das Fahrzeug nach dem Neuaufbau auch genutzt wurde, besitzt der T1 eine charmante Patina mit authentischen Gebrauchsspuren. Der VW wurde von unserer Werkstatt technisch überprüft in diesem Zuge wurde die Vorgelege-Hinterachse abgedichtet.
Der T1 ist sofort einsatzbereit und lässt sich sehr schön fahren. Die Schrift auf den beiden Türen ist nur geklebt und kann bei Bedarf entfernt werden, oder durch eine eigene ersetzt werden.
Der Verkauf erfolgt im Kundenauftrag, daher sind Tausch oder eine Inzahlungnahme nicht möglich. Weitere Bilder vom Fahrzeug und auch Unterboden können bei Bedarf zugeschickt werden. Lieferung nach Absprache möglich.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.