Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieVan
Prima înregistrare08/1966
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj80.973 km
Putere32 kW (44 CP)
Capacitate cilindrică1.500 cc
Număr de locuri7
Număr de uşiDouă sau trei
ITPNou
CuloareAlbastru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieFurgonetă / Microbuz, Oldtimer
Număr vehicul47be62e5-c733-4515-9b24-466e48c856a4
OrigineEdiţia pentru Germania
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Altele
Seturi de caracteristici
Tuner/radio
Vehicul pentru nefumători
Descriere vehicul
Verkauft wird im Kundenauftrag dieser entzückende T1 21 Fenster Samba aus deutscher Produktion, welcher sich technisch und optisch in einem ausgezeichneten Zustand befindet. Dieser T1 Samba (Typ 251) wurde August 1966 in Deutschland gebaut und anschließend wie die meisten noch vorhandenen T1 Sambas nach Amerika ausgeliefert. Er wurde mit sehr viel Liebe zum Detail fachmännisch restauriert und mit großer Wertschätzung gefahren.
Es handelt es sich hier tatsächlich um ein wahres Sondermodell, den sog. „Sambabus“ und nicht um einen T1 mit Umbau oder einen Brasilienbus. Das Faltschiebedach, die Dachboardscheiben, die Aluminium Zierleisten und die äußerst seltene Samba-Uhr waren bereits ab Werk verbaut und selbst die typischen Unterbodenblechen („doppelter Unterboden“ aufgrund des Schiebedachs), die bei einem echten T1 Samba nicht fehlen dürfen, sind vorhanden und in einem sehr guten Zustand.
Zertifikat von der Stiftung Auto Museum Volkswagen vorhanden!
Vor Übergabe wird Inspektion durchgeführt und ein Wertgutachten erstellt.
Gerne senden wir bei Nachfrage ein walk around Video vom Fahrzeug, sowie weitere Aufnahmen vom Unterboden.
Irrtümer und Zwischenverkauf vorbehalten.
Unsere Leistungen:
- Besichtigung auf Wunsch vor Ihrer eigenen Haustür
- Inzahlungnahme und Finanzierung möglich
- Durchsicht einer KFZ-Fachwerkstatt vor Fahrzeugübergabe möglich
- Anlieferung des Fahrzeugs nach vorheriger Absprache möglich
- Erstellung eines Wertgutachtens
KONTAKTLOSER VERKAUF UND AUSLIEFERUNG MÖGLICH!
INFOS ZUM ONLINE-VERKAUF:
- Video-Verkaufsberatung - Digitale Abwicklung von Zuhause - Digitale Bearbeitung und Erledigung der Finanzierung - Kontaktlose, internationale Auslieferung des Fahrzeugs
Wir freuen uns über Ihr Interesse; bei Fragen sind wir jederzeit für Sie da.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.