Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieVan
Prima înregistrare11/1963
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj65.410 km
Putere32 kW (44 CP)
Capacitate cilindrică1.483 cc
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului3
ITP03/2025
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieFurgonetă / Microbuz, Oldtimer
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorParţial piele, Gri
Cylinder4
Seturi de caracteristici
Rear wheel drive
Tuner/radio
Descriere vehicul
1963 Volkswagen T1 „Samba“
Angeboten wird ein 1967er Volkswagen T1 Sondermodell 251 „Sambabus“. Das Besondere an diesem Samba, ist die Minderausstattung M130 (ohne Faltdach und ohne Dachfenster), dennoch ein echter Samba in der Farbkombi L53 Siegellack-Rot/ L472 Beigegrau. Dies bestätigt auch ein Datenblatt des Volkswagen Museums, sowie die M-Code-Plakette hinter dem Beifahrersitz. Der Bus wurde im November 1963 produziert und noch im selben Jahr in Chicago, USA ausgeliefert. Von dort ging der Bus irgendwann mit seinem Besitzer nach Japan, bis er 2017 wieder nach Deutschland exportiert wurde.
Bei seinem ersten deutschen Besitzer erhielt der Bus eine technische Überholung inklusive neuem Motor. Der T1 befindet sich in einem sehr authentischen originalen Zustand. Die Samba-typischen Zierleisten außen sind vorhanden und in gutem Zustand. Die Karosse & Lackzustand ist ebenfalls gut und weist nur geringe Gebrauchsspuren auf.
Das Interieur mit 7-Sitzen befindet sich in seltenem Originalzustand mit etwas Patina. Die 6 Ausstellfenster sind ebenfalls ein echtes Highlight. Das Fahrzeug ist Hohlraumkonserviert und augenscheinlich rost- & unfallfrei.
Der verbaute Motor hat 1500ccm, leistet 42ps und läuft hervorragend, das 4-Gang Schaltgetriebe schaltet sauber. Die Bremsanlage (Scheibenbremse vorne) sowie das Fahrwerk vermitteln ein schönes T1-Fahrgefühl.
Zusammengefasst ein sehr schöner authentischer VW T1 mit besonderer Samba-Ausstattung und sehr guter Technik. Der T1 besitzt ein H-Kennzeichen und ist sofort einsatzbereit.
Der Verkauf erfolgt im Kundenauftrag, Tausch oder Inzahlungnahme ausgeschlossen. Weitere Bilder auf Anfrage, Lieferung nach Absprache möglich.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.