Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare07/1974
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj13.600 km
Putere70 kW (95 CP)
Capacitate cilindrică2.467 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului5
CuloareGri Metalic
Nume culoare producătorGun grey
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster, Oldtimer
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Roşu
Cylinder6
Descriere vehicul
Der TR6 wirkte bei seiner Vorstellung im Januar 1969 wie eine komplette Neuschöpfung, so unterschiedlich war er optisch im Vergleich zu seinem Vorgänger. Triumph-Kenner entdeckten allerdings sofort, dass lediglich die Front- und die Heckpartie überarbeitet wurden: der in vorherigen Modellen verbaute „Vergaser-Buckel“ in der Motorhaube war verschwunden, der nüchterne Kühlergrill und die horizontalen Heckscheinwerfer unterstrichen die kantige, sportliche Linie.
Dass Designer Karmann mit der TR6-Linie ins Schwarze getroffen hatte, zeigte die lange Produktionsdauer des Wagens: Sieben Jahre wurde er ohne große Retuschen gebaut. Mit Einstellung der Produktion des TR6 im Jahre 1976 ging gleichzeitig ein Ära zu Ende, denn mit ihm verschwand der letzte von Triumph gebaute klassische Roadster.
Unser TR 6 befindet sich seit über sieben Jahren beim aktuellen Besitzer, wurde stets gepflegt und regelmäßig bewegt. Vor Kurzem wurde eine Reihe von Restaurationsarbeiten durchgeführt: Der Motor wurde überholt, das Getriebe revidiert, das Verdeck und das Armaturenbrett erneuert. Der gute Gesamtzustand wird durch ein Wertgutachten bestätigt. Ein rassiger, beliebter britischer Roadster in großartiger Verfassung und durchzugsstarkem Motor, der einfach Spaß macht!
Für weitere tolle Fahrzeuge besuchen Sie gern auch unsere Website www.clausmirbach.de
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.