Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare06/1969
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj46.634 km
Putere106 kW (144 CP)
Capacitate cilindrică2.500 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
ITPNou
Nume culoare producătorNardo Grau
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster
AntriebsartMotor cu ardere internă
Seturi de caracteristici
Tuner/radio
Descriere vehicul
Bitte vereinbaren Sie stets einen Termin. Wir sind nicht dauerhaft vor Ort. Vielen Dank!
Weitere interessante Fahrzeuge finden sie auf: www.klassische-automobile-wesel.de. Schauen Sie rein!
Angeboten wird dieser ohne Rücksicht auf Kosten aufgebaute 1969er TR6. Der letzte Besitzer investierte über 45.000,- Euro, ausschließlich bei namhaften Spezialisten, in den kompletten Neuaufbau, bei dem kaum eine Schraube unangetastet blieb.
Und so verwirklichte er dann auch optisch seinen ganz individuellen Traum: Nardo Grau von Audi, kein Chrom, alles mattschwarz als Kontrast, am Dashboard Lack statt Holz, statt des flattrigen Verdecks ein schlanker Regenschutz, denn den TR6 fährt man ohnehin am besten offen. Eine Auflistung aller Arbeiten würde diesen textlichen Rahmen sprengen, wir senden alle Dokumente gern auf Anfrage. Nur so viel: Nach dem Umbau ist er besser als neu und fährt fantastisch.
Wobei man schon wissen sollte, was TR6 fahren bedeutet: Nämlich fahren, und zwar so, wie man früher Roadster gefahren ist. Der Triumph schenkt dir nichts, hat quasi keinen Komfort, ist laut, braucht eine zupackende Hand, die ihn führt. Belohnt wird man reichlich: Nur ein Morgan fühlt sich noch herber, anachronistischer an. Jeder Meter TR6 ist ein Erlebnis, vergleichbar mit einer mittelschweren Sporteinheit, die man so geschafft wie glücklich beendet. Um sich bei einem kühlen Blonden schon auf den nächsten Ausritt zu freuen.
Wir würden uns freuen, Sie für dieses Angebot zu begeistern und schon bald bei uns im Hause begrüßen zu dürfen.
Inzahlungnahme ihres Fahrzeugs möglich – Sprechen Sie uns gern an. Wir liefern europaweit – Zu Bestpreisen. Fahrzeugkauf auch ohne Vor-Ort Besichtigung möglich. Hunderte zufriedene Kunden sind die Referenz.
Nutzen Sie gern unsere ausgezeichnete Reputation zum Verkauf ihres Klassikers, Exoten oder jedes besonderen Fahrzeugs. Wir verkaufen für Sie mit Professionalität und Leidenschaft. Unser Team freut sich auf Ihren Anruf.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.