Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare06/1963
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj12.168 km
Putere98 kW (133 CP)
Capacitate cilindrică2.122 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
ITPNou
CuloareRoşu
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster, Oldtimer
AntriebsartMotor cu ardere internă
Cylinder4
Seturi de caracteristici
Rear wheel drive
Descriere vehicul
Dieser Triumph TR4 wurde ursprünglich für den Export Markt nach Nord Amerika ausgeliefert und war bis 1989 im Bundesstaat Georgia angemeldet. Danach kam das Fahrzeug nach London, wo es allerdings nach nur 3 Jahren in die Niederlande verkauft wurde. Im Jahre 2000 fand dann die umfangreiche Restaurierung des Triumphes statt. Eine handschriftliche Bestellliste und diverse Rechnungen der Restaurierung dokumentieren den gesamten Arbeitsprozess. Laut einem damaligen Gutachten befand sich der TR4 dann in einem neuwertigen Zustand und blieb bis 2021 in den Niederlanden. Dort wurde das Fahrzeug dann nach Deutschland an Herrn N. verkauft. Dieser registrierte sich und seinen Triumph im TR-Club Deutschland. Im Jahre 2024 erbten die Söhne den Triumph, die an sonnigen Tagen allerdings mit dem Motorrad mehr Spaß haben als mit einem britischen Oldtimer. Uns liegen zu dem Fahrzeug alle Rechnungen seit dem Reimport, diverse Gutachten, Fahrzeugdokumente, sowie alte Registrierungsunterlagen vor.
Ein erschwingliches Fahrzeug in einem tollen Allgemeinzustand, welches garantiert nicht enttäuschen wird. Das hartnäckige Klischee von der mangelhaften Zuverlässigkeit englischer Autos trifft hier nicht zu. Der TR4 ist im Vergleich zu anderen Karossen aus Great Britain nicht sehr reparaturanfällig. Wo wenig kaputt geht, halten sich die Kosten im Rahmen.
Für weitere Fotos und Informationen zu diesem und anderen Fahrzeugen, besuchen Sie gerne unsere Website: www.cog-classics.com.
Das Fahrzeug kann jederzeit nach vorheriger Terminabsprache bei uns besichtigt werden, damit wir sicherstellen können, dass sich der Wagen an dem jeweils passenden Standort befindet.
Das Fahrzeug wird im Kundenauftrag verkauft. Alle Angaben ohne Gewähr. Irrtümer und Änderungen vorbehalten. Die Fahrzeugbeschreibung dient lediglich der allgemeinen Identifizierung des Fahrzeuges und stellt keine Gewährleistung im kaufrechtlichen Sinne dar. Die Angaben erheben nicht den Anspruch auf Vollständigkeit und sind ohne Gewähr. Die im Internet gemachten Angaben sind unverbindliche Beschreibungen. Eingabefehler und Irrtümer vorbehalten. Die gemachten Angaben gelten nicht als zugesicherte Eigenschaft sondern werden im Kaufvertrag niedergeschrieben.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.