Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare06/1962
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj13.561 km
Putere74 kW (101 CP)
Capacitate cilindrică2.138 cc
CuloareAlbastru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster
AntriebsartMotor cu ardere internă
Cylinder6
Descriere vehicul
Nach dem Erfolg des TR3 war Triumph gezwungen, einen Ersatz zu finden. Eleganter, besser und schneller, aber vor allem nützlicher im täglichen Gebrauch. Das Auto hatte nun echte Fenster und ein einfacheres Dach, was es zu einem echten Cabriolet machte. Der TR4 erhielt außerdem zwei Vergaser und eine größere Bohrung. Es ist ein Vergnügen, diesen TR4 zu fahren. Dass die Fahreigenschaften auch nach sechzig Jahren noch so erstaunlich gut sind, hängt maßgeblich vom Zustand des Autos ab. Durch eine über mehrere Jahre hinweg von Spezialisten durchgeführte Komplettrestaurierung befindet sich der Wagen mehr oder weniger im „Concours-Zustand“. Der dem Auto beigefügte Fotobericht zeigt, dass das Auto komplett neu aufgebaut wurde, basierend auf einer harten, intakten und rostfreien Karosserie. Technik, Polsterung, Verdeck usw. alles ging durch die Hände von Profis und wurde überholt bzw. erneuert. Die Restaurierung wurde hauptsächlich von Hans Kooij, einem renommierten TR-Spezialisten, durchgeführt. Im Jahr 2021 führte Jasper Beukenkamp Classic Cars eine umfangreiche Wartung durch und überprüfte die Technik ausführlich, Rechnungen dazu liegen ebenfalls vor. Eine hervorragende Gelegenheit für alle, die einen kompromisslosen TR4 in einer schönen Farbgebung wünschen. Der Kauf und die Restaurierung dieser Triumph übersteigen den aktuellen Kaufpreis bei weitem, was (normalerweise) immer schön ist, wenn jemand vor Ihnen war. Kann fahrbereit in unserem Ausstellungsraum bewundert werden. Auf unsere website sind mehr als 80 foto's witmerodijk.nl oder benütze Sie diese link; https://witmerodijk.nl/te-koop/triumph-tr4-'62-geheel-gerestaureerd-aaa-conditie-13.500-km/2352
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.