Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare08/1966
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj9.000 km
Putere77 kW (105 CP)
Capacitate cilindrică2.138 cc
CuloareAlb
Nume culoare producătorNew White Code 19
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster
AntriebsartMotor cu ardere internă
Descriere vehicul
9.000 nach der Frame-Off-Renovierung. Technik: 4.Zylinder - 2.138 ccm. 105 PS. Heckantrieb. 4 Gänge.
Beschreibung: Der TR4 wurde erstmals 1961 als drittes Modell in der Reihe der berühmten Triumph TR-Sportwagen vorgestellt. Das Design war immer noch von der klassischen, rauen englischen Roadster-Philosophie geprägt, fügte nun jedoch etwas elegantere Linien hinzu, da der Italiener Michelotti der Designer war.
1965 wurde der TR4A eingeführt, aber abgesehen von einigen Designdetails und anderen Sitzen waren die Autos sehr identisch. Gleichzeitig war es möglich, das Auto als IRS mit individueller Hinterradaufhängung zu bekommen, aber vor allem der amerikanische Markt bevorzugte die starre Hinterachse, da sie glaubten, dass dies ein sportlicheres Fahrerlebnis ermöglichte.
Unser TR4A wurde 2001 aus Kalifornien importiert, aber das Auto wurde erstmals 2014 in Dänemark zugelassen, nachdem ein erfahrener Oldtimer-Enthusiast eine vollständige Frame-off-Restaurierung des Autos durchgeführt hatte. Es gibt eine Fotodokumentation, dass der Rahmen des Wagens angehoben und komplett zerlegt wurde und auch der Motor überholt wurde.
Das Auto wurde in seiner Originalfarbe „Code 19“ neu weiß lackiert und eine brandneue Innenausstattung – Schwarz mit weißen Kedern – wurde eingebaut. Ebenso ist das Auto heute mit einem neuen Verdeck und verchromten Speichenfelgen in der Größe 5,5*15 Zoll ausgestattet.
Hier 9 Jahre und etwa. 9.000 km. nach der Totalrenovierung steht das Auto immer noch absolut 100 % rostfrei und läuft wie es soll. Das Fahrzeug hat gerade Dänische Veteranen TÜV bekommen. Das Fahrzeug befindet sich in Dänemark etwa 140 km. von der deutschen Grenze (Flensburg), wir sprechen Deutsch und English.
Sehen sie mehrere Fotos hier: http://sportklassisk.dk/triumph-tr4a/
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.