Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare07/1959
Cutie de vitezeTransmisie automată
CombustibilBenzină
Kilometraj55.434 km
Putere131 kW (178 CP)
Capacitate cilindrică4.887 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiDouă sau trei
ITPNou
CuloareNegru
Nume culoare producătorMason's Black
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Roşu
Cylinder6
Seturi de caracteristici
Arm rest
Geamuri electrice
Rear wheel drive
Servodirecţie
Spare tyre
Summer tyres
Tuner/radio
Descriere vehicul
Wir bieten Ihnen die seltene Gelegenheit einen von insgesamt nur 13 gebauten Rolls Royce Silver Cloud I Drophead Coupes by H.J. Mulliner Ihr Eigen nennen zu können.
Der Rolls Royce Silver Cloud wurde 1955 vorgestellt. Es war das erste Modell von Rolls Royce welches sich in einem neuen, glatteren Design zeigte und einen verbesserten Rahmen, sowie einen längeren Radstand zum Vorgänger besitzt. Altgeblieben war der legendäre F-Kopf 4.9 Liter Reihen-Sechszylinder, welcher in der Serie I zum letzten Mal verbaut wurde. Dank seiner dopppelten SU-Vergasern und einer für den amerikanischen Markt erhöhten Verdichtuing von 8:1 leistet dieser 178 PS.
Die serienmäßige Karosserie von Rolls Royce erfreute sich großer Beliebtheit, dennoch ließen es sich manche Kunden nicht nehmen, mit ihren Sonderwünschen an einen der damaligen Karosseriebauern wie James Young oder H.J. Mulliner heranzutreten, wobei verschiedene Varianten von Drophead Coupes entstanden.
Das hier angebotene Fahrzeug mit der Fahrgestellnummer LSMH169 wurde von H.J. Mulliner umgebaut und entspricht dem Design 7504 welches 1959 auf der New York Auto Show zum ersten Mal vorgestellt wurde. Von diesem wurden insgesamt nur 13 Exemplare gebaut, wovon zehn linksgelenkt sind und für den amerikanischen Markt bestimmt waren. Für den als "Adaptation" bezeichneten Umbau verwendete Mulliner die Stahl-Karosserie der Limousine und passte die Bleche neu an, damit aus einer viertürigen Limousine ein zweitüriges Cabrio wurde. Das Stoffverdeck besteht aus mehreren Lagen und ist gut isoliert. Die 13 original Umbauten des Design 7504 von H.J. Mulliner sind nicht zu verwechseln mit späteren Nachbauten anderer Firmen.
Original ausgeliefert in Velvet Green und hellbraunem Leder erstrahl der Rolls Royce heute in Mason's Black und rotem Leder.
Seit 1995 befindet sich das Fahrzeug im Familienbesitz und wurde nur innerhalb der Familie umgemeldet.
Fahrzeug-Historie: - 24.06.1959: Erstauslieferung nach Alliance, Ohio, USA - 07.09.1990: Certificate Of Titel (State Of California) - 13.11.1995: Erworben durch Herrn A.H. in Zürich von Lukas Hüni AG - 09.04.1998: Angemeldet auf Herrn A.H. - 09.02.2004: Umgemeldet auf die Ehefrau M.H. - 11.03.2010: Umgemeldet auf anderen Wohnort - 26.09.2020: Verkauft an den Sohn A.H. - 05.07.2021: Umgemeldet auf den Sohn A.H.
Service-Historie: - 09.07.2002 bei 49.219 km (GTÜ) / HU - 15.05.2004 bei 49.513 km (GTÜ) / HU - 19.05.2006 bei 50.218 km (GTÜ) / HU - 10.04.2005 (Ralf Reiser) / Service - 04.06.2007 (Ralf Reiser) / Service - 17.05.2008 bei 51.286 km (Auto-Mietsam) / HU - 26.04.2009 (Ralf Reiser) / Service - 17.03.2010 (Ralf Reiser) / Service, Bremse VA & HA überholt - 10.04.2010 bei 52.047 km (Auto-Mietsam) / HU - 04.05.2012 bei 52.252 km (Auto-Mietsam) / HU - 04.08.2013 (Ralf Reiser) / Service, Ölwechsel, Bremse Vorderachse überholt, Benzinpumpe neu - 16.05.2014 bei 53.262 km (Auto-Mietsam) / HU - 22.04.2016 bei 53.849 km (Ralf Reiser) / Service, HU, Krümmer abgedichtet - 10.06.2017 (Raf Reiser) / Service - 21.05.2018 bei ca. 54.401 km (Ralf Reiser) / Service, HU - 06.07.2020 bei ca. 55.217 km (Ralf Reiser) / Service, HU, Ölwechsel
Alle Bilder zu dem Fahrzeug finden Sie unter dem folgenden Link:
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.