Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSmallCar
Prima înregistrare10/1980
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj69.700 km
Putere18 kW (24 CP)
Capacitate cilindrică845 cc
Număr de locuri5
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului2
ITPNou
CuloareAlb
Nume culoare producătorweiß
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieAutovehicul mic, Oldtimer
OrigineVehicul pentru UE
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPânză, Altele
Weight695 kg
Last maintenance (date)06/2024
Last maintenance (mileage)68.000 km
Cylinder4
Tank volume34 l
Seturi de caracteristici
Front wheel drive
Manual de service
New service
Steel wheels
Summer tyres
Descriere vehicul
Ein herzliches Hallo, Grüß Gott oder einfach Habe die Ehre aus Pfahofa, wie die Einheimischen ihr Pfaffenhofen an der Ilm liebevoll nennen. Wir befinden uns zwischen München und Ingolstadt, gelegen, inmitten des größten Hopfenanbaugebietes der Welt.
Zur Einstimmung darf ich Sie kurz zurück nach 1980 entführen. Wer erinnert sich an nicht an den Werbeslogan Waschmaschinen leben länger mit Calgon, Deutschland wurde Fußball Europameister, der FC Bayer Deutscher Meister und Karl Heinz Rummenigge Torschützenkönig. Verstehen Sie Spaß mit Kurt Felix wurde erstmals im TV gezeigt. Hits wie Highway to hell von ACDC oder der Nippel von Mike Krüger fanden ihren Ursprung, der Liter Benzin kostet 1.14 DM, der Zauberwürfel war in aller Hände und das Wort des Jahres war Rasterfahndung. Zurück zum Renault R4 TL der im Oktober 1980 erstmals im ehemaligen Yugoslawien zugelassen wurde.
Der erste Besitzer (ein alter Mann nahe der ungarischen Grenze) fuhr den R4 von 1980 bis 2018, also 38 Jahre unglaubliche 21000 km. Der R4 verbrachte all die Jahre den größtenteil seines Daseins in einer trockenen Scheune eines Anwesens. Ab 2018 ging der R4 in den Besitz eines Paares (eine Serbin und ein Holländer) über die mit dem R4 viele Reisen unternahmen (u.a. Griechenland, Holland und Österreich) Verkauft wurde der R4 wegen Anschaffung eines größeren Klassikers. Der Kleine präsentiert sich in einem hervorragenden Zustand. Der Unterböden und die Karosse zeigenn sich größtenteils ungeschweißt. (lediglich an einer Stelle am rechten Schweller wurde ein kleines Blech eingeschweißt) Auch technisch überzeugt der Franzose. Verbaut wurden neue Bremsen, Spurstangenköpfe, eine neue Kupplung, diverse Dichtungen an Motor und Getriebe sowie eine neue Auspuffanlage. Der Motor läuft wie ein Bienchen (ich fuhr den R4 vor Kurzem ca 400 km am Stück, alles Bestens)
Wir übergeben den R4 mit neuer HU/AU sowie der Oldtimerabnahme, mit dem H-Kennzeichen können Sie den kultigen Franzosen in allen Umweltzonen problemlos bewegen.
Bitte vereinbaren Sie einen Termin bevor Sie sich auf den Weg in die Holledau machen. Sie erreichen uns telefonisch unter 0162/7115600, Herrn Fritz Dorner oder Herrn Alfred Hörl unter 0170/5843500. Ach ja nochwas...bitte nehmts Abstand von letzte Preis Anfragen,da bekommen wir beide fürchterliches Sodbrennen und dann ist Schluß mit Verhandeln. Bei uns in Bayern geht man wie folgt vor: Sie ruaffa oo....,machen an Termin mit uns zuzm Oschaung aus. Wenns Auto basst dann wird a Probefahrt gmacht.Wenn de aa basst hod... schauma uns die Augn und dann werd übern Preis gredt. Wir freuen uns auf Ihre Anfragen.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.