Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSportsCar
Prima înregistrare06/1993
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj68.523 km
Putere191 kW (260 CP)
Capacitate cilindrică3.600 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului2
ITP05/2025
CuloareRoşu
Nume culoare producătorindischrot
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieMaşină sport / Coupe
OrigineEdiţia pentru Germania
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorParţial piele, Negru
Seturi de caracteristici
ABS
Manual de service
Scaune sport
Vehicul pentru nefumători
Descriere vehicul
DIE IKONE AUS ZUFFENHAUSEN
PORSCHE 964 RS
Nach langer Durststrecke hat sich Porsche enschlossen zum ganz großen Schlag auszuholen. Mit der Auflage des 964 RS und dem einhergehenden Carrera Cup und Supercup legte Porsche den Grundstein zu den wohl erfolgreichsten Markenpokalen in der Automobilwelt. Bis heute sind die RS Modelle als sportlichster Ableger der einzelnen 911 Baureihen die wohl begehrtesten Fahrzeuge der Zuffenhausener Sportwagenhersteller.
Der 911 Carrera RS wird im Herbst 1991 eingeführt. Unterbodenschutz und die meisten Dämmatten entfallen. Die Heck- und Seitenscheiben sind aus Dünnglas, die Fronthaube aus Aluminium gefertigt. Aus Gewichtsgründen fehlen beim RS die Servolenkung, das Zweimassenschwungrad ist durch ein Einmassenschwungrad ersetzt. Das Fahrwerk des 40 Millimeter tiefergelegten RS ist sehr hart. Der Motor erhält ein geändertes Steuergerät. Die beiden ersten Gänge des Getriebes sind länger übersetzt. Der Carrera RS ist in drei Versionen erhältlich: Basismodell, Touring und Sport. Gebaute Stückzahl: 2.282 Preis: 145.450,- DM
Bei unserem Neuzugang handelt es sich um ein sehr ehrliches Auto mit einer nachvollziehbaren Historie. Er ist bis auf wenige Veränderungen absolut original. Die Karosserie wurde bei einer gründlichen Überarbeitung auf rostfreier und unfallfreier Basis teillackiert. Das PU Teil vorne wurde instandgesetzt und auch lackiert. Der Kilometerstand ist echt und alle Anbauteile original. Natürlich verfügt unser RS über nummerngleiche, originale Karosse, Getriebe und Motor. Das ungeöffnete Aggregat ist trocken und läuft erstklassig.
Sollte der der RS Ihr Interesse geweckt haben freuen wir uns auf einen Besuch hier bei uns im Showroom.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.