Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSportsCar
Prima înregistrare07/1967
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj59.800 km
Putere96 kW (131 CP)
Capacitate cilindrică1.991 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului3
ITPNou
CuloareRoşu
Nume culoare producătorPolorot
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieMaşină sport / Coupe
DisponibilitateAcum
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorimitation leather, Negru
Seturi de caracteristici
Rear wheel drive
Descriere vehicul
Das Fahrzeug wurde am 10.08.1966 von der Porsche of America Corporation, Teaneck (New Jersey, USA) ausgeliefert an Richard J. Noble in Bath, N.Y., Mr. Noble war Army Veteran und starb am 08.04.2016 in Bath. Das Auslieferungsdatum 1966 scheint wichtig, da die Erstzulassung erst 1967 erfolgte und hier doch teils erhebliche Änderungen in den einzelnen Jahren erfolgten und sich die Preise von 66ern und 67ern durchaus unterscheiden. Das Rechnungsdatum ist auch auf der offiziellen Geburtsurkunde von Porsche mit 10.08.1966 ausdrücklich bestätigt, ebenso wie natürlich matching numbers von Motor und Getriebe sowie matching colors! Mr. Noble verkaufte das Fahrzeug vermutlich um 1972 an Norman Evenden aus Horseheads, N.Y.. nach meinen Recherchen nutze Mr. Evenden den Porsche, um damit zu seinen Autorennen zu fahren. Mr. Evenden war „hauptberuflich“ der Besitzer von Norm´s Garage, einer regional bekannten Autowerkstatt und fuhr nebenbei Autorennen. In seiner Werkstatt wurde der SWB über Jahrzehnte gepflegt und gewartet.Das Fahrzeug wurde letztlich von seinem Sohn Howard nach Deutschland verkauft, wo ich der erste Besitzer seit 2017 bin.Der SWB kam in der Farbe schwarz nach Deutschland, im Autosalon Isartal wurde das Auto wieder in seiner Originalfarbe polorot lackiert. Es fanden umfangreiche Überarbeitungen an Motor, Getriebe, Fahrwerk usw statt, die mit Rechnungen belegt sind. Obgleich Howard viele Rechnungen entsorgt hat, existieren immer noch eine Menge an Belegen, insbesondere aus den 70er-Jahren. Auch wir haben über die Jahre sehr viel in Pflege und Erhalt des Fahrzeugs investiert inkl. z.B. Überarbeitung der Instrumente bei Porsche Classic in Stuttgart, komplett neues Aufpolstern des Fahrersitzes, Neuverchromung der Hupenhörner und vieles mehr. Due Hupengitter waren bei Erstellung der Aufnahmen gerade beim Galvanisierer, daher fehlen sie auf der Frontansicht am Fahrzeug.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.