Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare03/1975
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj59.900 km
Putere55 kW (75 CP)
Capacitate cilindrică1.875 cc
Număr de locuri5
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului2
ITPNou
CuloareRoşu
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină
Număr vehiculCGC_Rek
OrigineEdiţia pentru Germania
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorimitation leather, Negru
Cylinder4
Seturi de caracteristici
Faruri de ceaţă
Fără aer condiţionat
Jante de aliaj
Manual de service
Pachet sport
Summer tyres
Tuner/radio
Descriere vehicul
Wir bitten vor einer Besichtigung und/oder Probefahrt höflich um vorherige Terminabstimmung. Auf diese Weise vermeiden Sie Wartezeiten, indem Sie uns die Gelegenheit geben, das Fahrzeug entsprechend vorzubereiten.
Angebot im Kundenauftrag!
Den Rekord D gab es zunächst in zwei Ausstattungsvarianten: den "Rekord" und den "Rekord L". Nach den Werksferien 1974 wurde dann noch die Ausstattungsvariante "Berlina" nachgeschoben, die sich optisch im wesentlichen aber nur durch veloursbezogene Sitzpolster unterschied. Für sportlich orientierte Fahrer stand ein "Sprint"-Paket in der Aufpreisliste. Das "Sprint"-Ausstattungspaket war im Gegensatz zum Rekord C nicht mit einem speziellen Motor gekoppelt, sondern konnte wahlweise hinzugeordert werden. Es umfasste neben speziellen Felgen im Loch-Design, Chrom-Radzierringe, Gürtelreifen der Dimension 185/70 SR 14, einen schwarzen Kühlergrill, schwarze Seitenstreifen, Gasdruckstoßdämpfer und den Sprint-Schriftzug. Im Innenraum kam dann noch ein Armaturenbrett mit Drehzahl- und Öldruckmesser sowie einem Voltmeter nebst einem dicker umschäumten Zweispeichen-Sportlenkrad hinzu. Wer es noch sportiver haben mochte, konnte auch - gegen Aufpreis - die Motorhaube in mattschwarz lackiert bekommen.
Heute sind die Sprint-Modelle ultraselten.
Unser Rekord Sprint hier stammt aus Zweitbesitz - der erste Eigentümer hielt seinem Opel bis zum Jahr 2014 die Treue! Im Jahre 2014 kam der Rekord in die Sammlung einer Dame, blieb nur etwa 1,5 Jahre zugelassen und wurde dann anschließend auf 07er Kennzeichen zu Oldtimertreffen gefahren.
Der Opel selbst ist schon fast als sensationell zu bezeichnen: Er befindet sich in unrestauriertem und ungeschweißtem Originalzustand sowie vollständig im Erstlack (!). Rost ist hier kein Thema. Der erste Eigentümer verpasste dem Wagen ein paar seinem Geschmack entsprechende Verschönerungen, wie z.B. einen Kühlergrill sowie eine Heckblende des Opel Commodore.
Das Auto fährt, bremst und lenkt hervorragend: typisch Alt-Opel ist die Ausrichtung des Wagens trotz allem Lametta eher auf Komfort als auf Sport getrimmt.
Ein sehr seltener und feiner Landstraßen-Cruiser im absoluten Ausnahmezustand!
Selbstverständlich verfügt der Rekord über das H-Gutachten und ebenso selbstverständlich wird er mit frischer HU/AU an seinen neuen Eigentümer übergeben - oder an seine neue Eigentümerin.
Gerne senden wir Ihnen weitere Detailfotos oder Videos des Fahrzeugs per E-Mail oder per WhatsApp.
Die Fahrzeugbeschreibung dient lediglich der allgemeinen Identifizierung des Fahrzeuges und stellt keine Gewährleistung im kaufrechtlichem Sinne dar. Ausschlaggebend sind einzig und allein die Vereinbarungen in der Auftragsbestätigung oder im Kaufvertrag.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.