Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSportsCar
Prima înregistrare02/1979
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj1 km
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
CuloareGalben
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieMaşină sport / Coupe
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorAltele
Seturi de caracteristici
Scaune sport
Descriere vehicul
Opel Kadett C Coupe orig. Rallye Car
EZ: 02/1979
Von 1979 - 1989 bei 31 historische Rallyes von Luigi Zandona und Aldon Fasan eingesetzt.
Von der Firma Carenini 1979 Umgebaut. Komplett neu Aufgebaut. Motor von Cavicchioli getunt mit Kugelfischer-Einspritzung.
Sehr gut geeignet für Rallye-Veranstaltungen.
Tuning Carenini wurde 1974 von den Brüdern Gino und Silvano Carenini gegründet und entwickelte sich als führende italienische Werkstatt für Opel Rallyeautos. Gino hatte zuvor für Walter Röhrl als dessen Meistermechaniker im Opel-Werksteam gearbeitet, als dieser 1974 sie Rallye-Weltmeisterschaft gewann.
Der erste Besitzer des Kadett, Luigi Zandona, debütierte am 3. März 1979 bei der Rallye San Marino. Das Auto trug die Lackierung des Piave Jolly Club und wurde von der italienischen Marke Luxusmarke Gucci gesponsort. San Mario war die erste von vielen Rallyes, an denen Zandona 1979 neun Mal teilnahm und bei der Rallye del Bellunese insbesondere den 5. Gesamtrang und den 1.Platz in der Klasse belegte.
Im Februar 1980 kaufte der italienische Rallyefahrer Aldo Fasan diesen Opel Kadett und nahm anschließend von 1980 bis 1984 an 22 verschiedenen italienischen Rallyes teil. Er fuhr unter den Bannern Bassano Corse und Venezia Corse und wurde stets von Navigator Reginato Silviano begleitet.
Zu den Höhepunkten zählen der 1. Platz bei der Rallye Due Valli 1980 und der 1. Platz in der Klasse bei der Rallye Valsugana Neve 1981; Eine vollständige Liste der rennergebnisse sowie eine Vielzahl historischer Fotos aus den Jahren 1979 bis 1984 liegen in den Akten vor. 1984 hörte Fasan mit dem Rennsport auf und 1988 hatte er das Auto verkauft.Für weitere Fragen können Sie uns unter folgenden Rufnummern erreichen:
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.