Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSportsCar
Prima înregistrare03/1999
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj34.711 km
Putere206 kW (280 CP)
Capacitate cilindrică2.569 cc
Număr de uşiDouă sau trei
CuloareViolet Metalic
Nume culoare producătorMidnight Purple II (LV4)
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieMaşină sport / Coupe
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorGri
Descriere vehicul
1 von nur 282 Midnight Purple II R34 GT-R V-Spec!
FIN: BNR34-002720
Hier präsentieren wir den Nachfolger des R33, einen R34 GT-R V-Spec (für Victory Specification) aus dem Jahr 1999, in Midnight Purple II (LV4) lackiert. Im Gegensatz zum ursprünglichen Midnight Purple (LP2) ist Midnight Purple II eine etwas dunklere, je nach Lichteinfall leicht ins Blau changierende Lackierung. Nur 282 Midnight Purple II R34 GT-R V-Spec wurden aus einer Gesamtproduktion von 11.578 Stück gebaut. Auch wenn diese Fahrzeuge heute beeindruckende Preise erzielen, wurden sie lange Zeit unterschätzt und wenig geliebt. Was bedeutet, dass die Anzahl der noch verbliebenen Exemplare weit hinter den ursprünglichen Produktionszahlen zurückbleibt.
Der 1999 zusammen mit dem bis 2002 gebauten Standard-R34 eingeführte V-Spec erhielt eine Reihe von willkommenen Leistungsverbesserungen und optischen Upgrades. Mechanisch gesehen erhielt der R34 V-Spec ein strafferes Fahrwerks-Set-up, den Allradantrieb mit aktivem Sperrdifferenzial und zusätzliche Kühllufteinlässe für die Bremsen. Die optischen Unterschiede sind noch beeindruckender: Der V-Spec profitiert von einem Heckdiffusor im Venturi-Stil aus Vollkohlefaser und einem aggressiveren Frontsplitter. Und unsere amerikanischen Leser können sich bei diesem GT-R über einen zusätzlichen Bonus freuen: Aufgrund der Seltenheit dieses im Werk gebauten Midnight Purple II R34 V-Spec kann dieser Wagen dank der „Show or Display“-Einfuhrbefreiung sofort in die USA importiert werden. Dagegen müssen gängigere und häufiger gebaute GT-R-R34-Varianten noch ein bisschen warten, um sich für die 25-Jahres-Importregel zu qualifizieren. Alle Fans, die sofortige Befriedigung suchen, brauchen dank dieses V-Spec-Modells jedoch nicht weiter zu suchen…
Wir sind gerne auch bei Export behilflich. Export welcome!
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.