Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare03/1969
Cutie de vitezeTransmisie automată
CombustibilBenzină
Kilometraj205.703 km
Putere184 kW (250 CP)
Capacitate cilindrică6.332 cc
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului1
ITPNou
CuloareArgintiu Metalic
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorCatifea, Altele
Seturi de caracteristici
Geamuri electrice
Servodirecţie
Steel wheels
Summer tyres
Suspensie pneumatică
Trapă decapotabilă
Tuner/radio
Vehicul pentru nefumători
Descriere vehicul
Sehr gepflegter und seltener 300SEL 6.3. Dieses Fahrzeug wurde Jahrelang nur per chauffeur bewegt und hat eine lückenlose Historie.
Viele Teile sind neu oder komplett überholt: Pumpe Fahrwerk, Lichtmaschine, Reifen, Wasserpumpe, Zündanlage, Einspritzsystem,Bremssattel, etc...
Motor wurde von VÄTH Motorentechnik GmbH komplett überholt!
Der Tank wurde bearbeitet und beschichtet.
Ein aktuelles Wertgutachten über 89.000,00€ ist vorhanden.
Velour war damals eine Sonderausstattung und mit einem Aufpreis verbunden.
Auf dem Automobil-Salon Genf im März 1968 sorgte Mercedes-Benz mit dem 300 SEL 6.3 (W 109) für Furore. Denn das neue Oberklasse-Spitzenmodell der Stuttgarter Marke mit V8-Motor bot Fahrleistungen auf Sportwagenniveau: 6,5 Sekunden für den Sprint von 0 auf 100 km/h und eine Höchstgeschwindigkeit von 220 km/h waren Topwerte. Hinzu kam eine umfangreiche Serienausstattung und der unnachahmliche Komfort eines Mercedes-Benz. Mit seinem hohen Perfektionsgrad fasziniert der 300 SEL 6.3 bis heute. Er gehört längst zu den begehrtesten Sammlerstücken der Marke mit dem Stern. Die Presseinformation fasst die Eigenschaften zusammen: „In der Kombination von größtmöglichem Komfort und außerordentlichen Fahrleistungen dürfte dieser Wagentyp unübertroffen sein. Man kommt damit den Wünschen der Kunden entgegen, die überdurchschnittliche Fahrleistungen erwarten.“ Die Limousine schließe die Lücke zwischen dem 300 SEL und dem 600 (W 100), aus dem der V8-Motor des 300 SEL 6.3 stammt. Im internationalen Angebot nehme der neue Typ eine Spitzenstellung ein. Der als unzerstörbar geltende Motor trägt im Volksmund zu recht den Spitznamen „eiserner Heinrich“.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.