Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare05/1954
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj22.000 km
Putere110 kW (150 CP)
Capacitate cilindrică2.996 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului3
CuloareAlbastru
Nume culoare producătorBlau
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster, Oldtimer
Număr vehicul9062313_HD
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Altele
Descriere vehicul
Mercedes 300 S Cabriolet A aus dem Jahr 1954 von 1951 bis 1955 wurden lediglich 203 Fahrzeuge gebaut. Grund dafür in erster Linie der damalige Preis: Mit DM 34.500,- war der Wagen über DM 5.000,- teurer, als ein Mercedes 300 SL Flügeltürer. Der Großteil der Mercedes 300 S- Produktion wurde in die USA verkauft. Auch dieser Wagen verfügt über einen Meilentacho. Laut Datenkarte war auch dieser 300 S- Mercedes für den US- amerikanischen Markt vorgesehen. In den `90er Jahren ist der 300 S nach Deutschland verkauft worden, und war seitdem hierzulande angemeldet.
Der Wagen wurde umfangreich überarbeitet, vor allem im Karosseriebereich. Die Lederpolster wurden mit Originalmaterialien erneuert, und haben eine leichte, sehr schöne Patina. Des weiteren verfügt der Wagen bereits über Mittelschaltung ab Werk !
Optionen bilden u.a. das Radiogerät Becker Marburg, rechter Außenspiegel, und diversen weiteren Sonderausstattungen.
Der Typ 300S (W188) wurde im Herbst 1951 vorgestellt. Es gab lediglich die Wahl zwischen dem zweitürigen Coupé, Cabriolet und Roadster. Mercedes Benz spendierte dem 300S nicht nur ein kürzeres Chassis (15 cm weniger als der 300), sondern erhöhte zudem die Verdichtung von 6,4 : 1 auf 7,8 : 1 und erreichte so eine Leistungssteigerung von 35 PS auf 150 PS. Derart modifiziert wurde der 300S von 1952 bis 1955 .
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.