Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSportsCar
Prima înregistrare03/1955
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj6.298 km
Putere63 kW (86 CP)
Capacitate cilindrică2.171 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiDouă sau trei
ITPNou
CuloareAlbastru
Nume culoare producătorDunkelblau
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieMaşină sport / Coupe, Oldtimer
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală
Seturi de caracteristici
Faruri de ceaţă
Summer tyres
Tuner/radio
Descriere vehicul
Nur 29 Exemplare wurden von diesem Typ gebaut – damit ist es das seltenste (frei verkäufliche) Serienfahrzeug der Nachkriegzeit von Daimler-Benz!
Nur alle 5-10 Jahre kommt ein solches Exemplar überhaupt mal in den Handel – ein Muß für jede hochwertige Mercedes Collection!
Dieses Exemplar stammt aus (nacheinander) 2 bedeutenden ostwestfälischen Sammlungen und wurde nur zu bedeutenden Oldtimer-Veranstaltungen und Clubtreffen bewegt - daher ist der Zustand noch immer beispielhaft, obwohl die Restauration schon einige Jahre her ist. History: Das Mercedes 220 Coupé (W187.023) wurde von Ende 1953 bis Mitte 1955 in kleiner Stückzahl in reiner Handarbeit gebaut. In Punkto Eleganz und Verarbeitung stand er seinem großen Bruder, dem 300S Coupé in nichts nach – das war Weltspitze! Abgesehen von der wirklich gelungenen Dachform ist es auch der traumhaft schöne Innenraum, der enorm fasziniert - bestehend fast nur aus feinstem Leder und edelsten Hölzern. Für die Restaurierung hat man Gott sei Dank nur originalgetreue Materialien verwendet, so daß der authentische Qualitätseindruck, den das Fahrzeug ausstrahlt, erhalten blieb!
Leider war damals der Preis von DM 20.850 (fast das Doppelte von der 220er W187er Limousine!) derartig abgehoben, daß nur 85 Fahrzeuge verkauft werden konnten.
Im letzten Produktionsjahr 1955 erhielt der Typ aber optisch und technisch noch ein „Facelift“ – er bekam den 5 PS stärkeren Motor vom neu erschienenen Ponton 220er samt 12V-Bordnetz, eine gebogene Frontscheibe sowie Ausstellfenster in den Türen.
Von diesem letzten 1955er Modell entstanden nur noch 29 Stück - aufgrund dieser extremen Seltenheit ist dieser Wagen in kaum einem Mercedes-Typenbuch erwähnt! Dieses allerletzte Modell stellt den Schußpunkt einer Ära dar, denn die Modellreihe MB 220 W187 waren die letzten Mittelklasse-Rahmenfahrzeuge und wurden auch stilistisch noch im hinreißenden Vorkriegs-Streamline-Design des 1939-42 gebauten Typs MB 230 W153 gehalten.
Daten: 2.2l 6Zyl. OHC-Reihenmotor, 85 PS bei 4.800 U/min., vollsynchronisiertes 4Gang-Getriebe mit Lenkradschaltung, WV-Eindruck-Zentralschmierung, hinten Schwingachse. Volleder-Ausstattung mit Liegesitzen, Edelholz-Verkleidungen, org.Radio „Becker Mexico“. Vmax 150 km/h, Gewicht 1.440 kg.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.