Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare07/1959
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj5.000 km
Putere79 kW (107 CP)
Capacitate cilindrică1.489 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului3
CuloareAlbastru
Nume culoare producătorBlau
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster, Oldtimer
Număr vehicul9062005_HD
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Negru
Descriere vehicul
Sehr schöner und auch seltener MG A Twin Cam Coupé. Das Fahrzeug fand seinen Weg Anfang der neunziger Jahre von Kalifornien nach Deutschland. Hier erfolgte eine umfangreiche Restaurierung, durch einen Deutschen Fachbetrieb. Im Zuge der Restaurierung wurde der etwas anfällige Twin Cam Motor durch ein späteres Aggregat eines MG B ersetzt. Die Qualität der Restaurierung kann auch nach so vielen Jahren noch überzeugen, es unterstreicht auch, das hier in der Vergangenheit gewissenhaft gearbeitet wurde.
MG hatte sein Vorkriegsmodell, den MG T bis in die fünfziger Jahre hinein produziert. Als die MG´s zunehmend Mühe hatten, sich in Autorennen zu behaupten, was für Verkaufserfolge in England unerlässlich war, entschloss man sich zum Bau eines komplett neuen Autos, des MG A. Nach diversen Prototypen starteten drei seriennahe MG A im Jahr 1954 bei den 24 Stunden von Le Mans. Es waren weniger die rennsportlichen Leistungen, die das Publikum begeisterten, als viel mehr die sportlich schlanke Linie des neuen MG A Roadsters. Das Management von MG gab den Startschuss und die Serienproduktion des MG A lief an. Bis Mai 1959 hatte man einen nie für möglich gehaltenen Absatzrekord von 58.750 Exemplaren erreicht. Ebenfalls 1959 wurde der MG A überarbeitet und erhielt eine neue Hinterachse, statt der seither verwendeten Starrachse, neue Rückleuchten und vor allem einen neuen Motor, der den seither verwendeten 1.500 ccm / 68 PS Motor ablöste. Jetzt standen angemessene 80 PS aus 1600 ccm zur Verfügung. Dies steigerte den Fahrspaß ganz beträchtlich.
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