Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieOtherCar
Prima înregistrare01/1977
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj1.000 km
Putere147 kW (200 CP)
Capacitate cilindrică1.600 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului2
CuloareNegru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieAltele
AntriebsartMotor cu ardere internă
Seturi de caracteristici
Jante de aliaj
Descriere vehicul
Hallo, Ich sende Ihnen die große Geschichte dieses 037 und einige Fotos! Das Auto wurde 1985 von EDDY COLANBEEN unter der Aufsicht von GIUSEPPE VOLTA konstruiert, der die Mechanik vorbereitete (1.600 ccm, RWD). 1986 und 1987 wurde er Rallycross-Meister und gewann auch das internationale Turnier in der Schweiz in allen Kategorien. Im Jahr 1988 verstärkte sich die Konkurrenz durch Autos aus der verbotenen Gruppe B, so dass die Idee von SERGIO CRESTO entstand, der eine Zeichnung für Autocross 037 4WD mit G.VOLTA teilte. Dieser riet EDDY, dieses Projekt zu realisieren, und er bereitete auch ein neues vor und schickte es 2.000-cm3-Motor. Dieses Auto ist also der erste 037 4WD, der in einer offiziellen Meisterschaft gefahren ist!
1989 verkaufte Eddy das Auto, das 30 Jahre lang verschwand, aber vor 4 Jahren ohne Mechanik wieder auf den Markt kam. Die Glasfaserteile der Karosserie des Wagens wurden im Innenraum restauriert, um die Originalfarben des Exterieurs von 1988 beizubehalten! Es wurde ein getunter 1.600-cm3-Turbomotor eingebaut, die Felgen restauriert, die Bremsen überarbeitet usw., alles wurde getan, um die Originalität zu bewahren. Das Auto ist jetzt voll funktionsfähig und verfügt außerdem über ein unterzeichnetes Autozertifikat des Herstellers und Fahrers EDDY COLANBEEN sowie ein FCA Heritage-Zertifikat.
Fragen Sie uns gerne nach weiteren Informationen, es sind viele Fotos verfügbar.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.