Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare11/1936
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
Kilometraj40.000 km
Putere55 kW (75 CP)
Capacitate cilindrică2.700 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului4
ITPNou
CuloareVerde
Nume culoare producătorlavender grery
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster, Oldtimer
DisponibilitatePeste 1 săptămână după comandare
Design interiorPiele integrală, Altele
Descriere vehicul
Angebot Seltenes SS-Jaguar Sammlerfahrzeug
Vor dem Krieg produzierte die Firma SS- später Jaguar - ab 1931 neben Seitenwagen für Motorräder auch Karossen auf den Chassis der etablierten Hersteller wie Triumph, Morris und MG. 1934/35 wurde auf der Basis des 2 l Motors der Fa. Triumph ein eigener Motor entwickelt. Zuerst als Vierzylinder – später auch als 6 Zylinder.
Die Autos waren ansprechend konstruiert, preiswert und verkauften sich gut.
Im November 1935 bestellte sich der bekannte Kaugummihersteller P.K. Wrigley direkt für seine Autosammlung einen 20 hp 6Zylinder OPENTOURER, der in New York ausgeliefert und in der Sammlung abgestellt wurde. So wies der Tachostand im Jahr 1987 nur 30000 miles aus. Der Wagen ging zwar durch mindestens 3 Hände, wurde aber selten eingesetzt bis auf eine Ralley 1960 von Florida nach Fairfax (VI) und von San Franzisko to New York mit dem damaligen John B. Steen, der den Wagen bereits seit 1965 besaß und ihn mit Unterstützung von Jaguar of Amerika technisch und optisch fachmännisch überholen ließ. In seiner Klasse wurde der SS1 mit Steen nach 3000 miles Erster.
Im April erwarb ich das Fahrzeug und überführte es nach Deutschland. Zoll und Steuern wurden bezahlt und der Wagen für die TÜV-Vollabnahme vorbereitet und abgenommen. Seitdem hat der Wagen regelmäßige TÜV-Abnahmen absolviert und viele sommerliche Ausfahrten erlebt. Die Höchstgeschwindigkeit liegt zwischen 90 und 110 km/h bei einem Verbrauch von 11 – 12 Liter. Die Bremsen sind sehr gut, das Fahren ist bequem. Die Historie des Fahrzeuges ist umfangreich belegt.
Es handelt sich um ein matching nos car und das bei dem Alter ! Es dürfte eins der ältesten „Jaguar“-Fahrzeuge sein, das in Deutschland zugelassen ist. Technische Daten: Motor ca. 2,8 l, ca. 75 PS (20hp) Die Farbgebung wurde über das Werk als original ermittelt und entsprechend diesen Vorgaben lackiert.
Das Fahrzeug stammt aus einer bekannten Sammlung und nur vermittelt. Der Preis ist frei verhandelbar. Das Auto erhält eine aktuelle TÜV-Abnahme, es besteht ein deutscher KFZ.-Brief.
Der Ansprechpartner ist Herr Otto Tönges, zu erreichen unter +49 (0) 151 20333800
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.