Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieSportsCar
Prima înregistrare03/1994
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj22.000 km
Putere324 kW (441 CP)
Capacitate cilindrică4.943 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului1
ITPNou
CuloareRoşu
Nume culoare producătorRosso Corsa
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieMaşină sport / Coupe
AntriebsartMotor cu ardere internă
Cylinder12
Seturi de caracteristici
New service
Rear wheel drive
Descriere vehicul
Ein Sammlerfahrzeug, eine einmalige Gelegenheit
Ein FERRARI 512 TR
aus Erstbesitz mit nur 22.000 km in einem absolut neuwertigen unfallfreien Zustand
Bei dem Fahrzeug handelt es sich um eines der letzten gebauten Fahrzeuge aus der Baureihe des 512 TR, mit ABS-Bremssystem, danach folgte der Ferrari M 512
Lackierung: Rosso Corsa Polsterung: Leder Nero
Das Fahrzeug wurde am 02. Dezember 1993 von dem Ferrari Importeur Kroymans in Holland als Neuwagen, ohne Zulassung auf den Besteller, an einen deutschen Kunden verkauft
Die Erstzulassung erfolgte dann am 28. März 1994 in Deutschland
Die komplette ORIGINAL Bordmappe mit allen Unterlagen, Ersatzschlüssel ist selbstverständlich vorhanden, sowie die Werkzeugtasche und allen Unterlagen über das Fahrzeug vom Neuwagenkauf an
Mit Sicherheit ist es nicht leicht, ein weiteres Fahrzeug in diesem Zustand und einer solchen Historie auf dem Markt zu finden
Am 23. November 2015 wurde das Fahrzeug abgemeldet und in eine private Sammlung eingestelllt
Im Jahr 2016 wurde bei Ferrari eine große Inspektion mit Zahnriemen und allen erforderlichen Arbeiten ausgeführt. Die Reifen wurden erneuert, die Klimaanlage auf das neue System umgestellt, evakuiert und neu befüllt
Während der ganzen Zeit wurde das Fahrzeug immer gewartet
Vor Verkauf werden wir an dem Fahrzeug bei Ferrari wieder eine große Inspektion mit Zahnriemen und allen Nebenarbeiten, wie neue Reifen usw. ausführen lassen
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.