Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieCabrio
Prima înregistrare02/1980
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj14.022 km
Putere165 kW (224 CP)
Capacitate cilindrică2.925 cc
Număr de locuri2
Număr de uşiDouă sau trei
Numărul proprietarilor vehiculului2
CuloareRoşu
Nume culoare producătorciaro rosso
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieCabriolet / Roadster
Număr vehiculFerrari 308
OrigineEdiţia pentru Germania
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Negru
Seturi de caracteristici
Tuner/radio
Descriere vehicul
Der Ferrari 308 wurde auf dem Pariser Autosalon 1975 präsentiert. Man schwebte über den Wolken durch die gerade gewonnene Weltmeisterschaft der Formel 1 mit Niki Lauda. Die ersten 808 Fahrzeuge waren noch aus Fieberglas ( ital Vetroresina ). Im September 1977 kam endlich der offene Targa von Pinifarina entworfen. Aus Kostengründen und zugunsten der Stabilität baute man ab diesem Zeitpunkt den 308 GTB & GTS mit einer Karosserie aus Stahl. Bis 1980 wurden nur 3.219 Exemplare produziert.
Ausgeliefert Anfang 1980 in ciaro rosso, präsentiert sich der Wagen heute im gleichen Rotton und auch die neue Innenausstattung wurde in schwarz/rot gehalten wie zur Produktionszeit. Unser Ferrari 308 GTS ist einer der letzten Vergasermodelle und war lange in der Schweiz zugelassen. Seit 2011 wurden dann in Bremen deutsche Fahrzeugpapiere unter Vorlage der alten Schweizer Papiere ausgegeben. Der Sportwagen wurde 2005 umfangreich restauriert und ist seitem gerade mal 14.022 KM bewegt worden. Der Zustand dieses GTS nach wie vor absolut hochwertig. Die Passungen von Hauben und Türen sind durchängig sehr gut, überall Spaltmasse gleicher Stärke in absoluter Werksauslieferungsqualität. Die Lackierung verdient die Note1, Sowohl in der Fläche, wie auch bei den Details gibt es keine Defizite. Die schwarz/rote Innenausstattung hinterlässt einen sehr positive Eindruck, es gibt keine Farbabweichungen bei dem im Rahmen der Restauration erneuerten Bereiche. Es ist alles Serienmässig. Der Motorraum selbst, der durch öffnen der grossen Heckklappe zugängig wird, zeigt uns das Matching Number Triebwerk, welches eine Oberholung inklusive neuer Kolben erfuhr und wie der gesamte " Maschinenraum " otitisch glänzend dasteht. Der Start zum Probelauf mit kalter Maschine verursacht keinerlei Probleme, der Motor läuft nach 1minus2 Gasstössen sofort rund und geht nach jedem Gasstoss ohne irgendwelche Löcher. Das Bremsverhalten entspricht der Intensität der 70er Jahre und das Fahrzeug zieht nicht nach links oder rechts. Auch Lenkung, sowie Stoßdämpfer und Fahrwerksabstimmung waren in Ordnung und Funktionsprüfungen von Handbremse, Licht, Hupe, Blinkern und Wischern, sowie Heizungs- und Lüftungsschiebern verliefen ebenso erfolgeich. Kürzlich frisch Inspektioniert und mit neuem Zahnriemenservice versehen wartet der GTS auf den nächsten sportlichen Auftritt. Die Umstellung auf die 16" Zoll Ferrari Felgen erspart die Anschaffung der teuren TRX Reifen. Ein toller, handlicher und zeitloser Ferrari in schöner Farbkombination zum Spass haben.
Fazit: das geprüfte Fahrzeug stellt die Note 2+ da.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.