Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare09/1950
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj97.196 km
Putere41 kW (56 CP)
Capacitate cilindrică1.898 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului5
ITP04/2026
CuloareNegru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină, Oldtimer
OrigineVehicul pentru UE
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPânză, Gri
Cylinder4
Descriere vehicul
„Von jetzt an ziehen die Pferde vorn“, hieß es 1934 in der Citroen-Werbung. Man hatte nämlich unter immensen Kosten einen provokativen Wagen entwickelt, von dem man wusste, dass er im krassen Gegensatz dazu stand, was Käufer damals erwarteten. Und noch viele Jahre nach Kriegsende bildete der 11 CV Citroens wichtigste Produktionsbasis. 23 Jahre lang wurden vom Traction Avant (=Frontantrieb) insgesamt etwa 760.000 Exemplare produziert – und noch heute erfreuen sich sowohl Besitzer als auch Zuschauer am Straßenrand dieser ikonischen Erscheinung.
Im Übrigen testete Citroen schon lange bevor das Wort „Crashtest“ in das Automobilvokabular aufgenommen wurde, was passiert, wenn ein Fahrzeug gegen eine Mauer fährt. Hierfür wurden Tests in einer Kiesgrube mit der Karosserie des Traction Avant durchgeführt – die Fahrgastzelle blieb unversehrt und keine Tür sprang auf. Die Stabilität der selbsttragenden Ganzstahlkarosserie war damit bewiesen.
Unser 11 CV aus belgischer Produktion wurde stets gepflegt, ist angemeldet und hat frisch TÜV bekommen. Das Fahrzeug befindet sich seit 2006 in Deutschland und die letzten größeren Rechnungen sind vorhanden. Zu den jüngsten Reparaturen gehört auch eine Getriebeüberholung mit einer Modifikation auf eine längere Übersetzung. Die E-Anlage wurde auf 12 Volt umgerüstet, Audio- und Temperaturanzeige wurden nachgerüstet. Der gute Gesamtzustand ist in einem Wertgutachten festgehalten. Genießen Sie den Charme der „Gangsterlimousine“ mit Vorkriegsoptik, der sich aber technisch gleichzeitig relativ modern gibt.
Für weitere tolle Fahrzeuge besuchen Sie gern auch unsere Website www.clausmirbach.de
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.