Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare04/1967
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj1.200 km
Putere73 kW (99 CP)
Capacitate cilindrică2.160 cc
Număr de locuri5
Număr de uşiPatru sau cinci
CuloareRoşu
Nume culoare producătordunkelrot
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină, Oldtimer
OrigineEdiţia pentru Germania
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Maro
Cylinder4
Seturi de caracteristici
Arm rest
Front wheel drive
Servodirecţie
Steel wheels
Summer tyres
Descriere vehicul
Die Citroen DS Baureihe war ein ganz großer Wurf, ein echter Meilenstein in der Automobilgeschichte und bei seiner Vorstellung im Jahr 1955 seiner Zeit weit voraus.
Das legendäre höhenverstellbare Hydraulik-Fahrwerk wurde übrigens von Rolls Royce für den Silver Shadow und von Mercedes-Benz für den 600er in Lizenz übernommen, bis heute ist das unübertroffen. Diese Fahrzeug ist ohne Rücksichtnahme auf die Kosten beim renommiertesten Restaurierer " DS Sensation " Denis Arnault, in einer Perfektion restauriert, die wahrscheinlich in vielen Punkten den Werksstandard übertrifft. Bei aller Bescheidenheit, aber das muss man einfach in Detail selbst gesehen haben, selbstverständlich ist die Restaurierung im Detail fotodokumentiert.
Das Fahrzeug wurde als DS 19 Pallas geliefert, der Originale Motor ( Matching.No ) ist dabei, aufgerüstet wurde das Fahrzeug mit der Technik des DS 21. Das Schaltgetriebe ist manuell bedienbar, neben der geschmackvollen Farbkombi (silber über weinrot mit braunem Leder), überzeugt das Fahrzeug mit seinen Schlummerrollen, der Mittel- Konsole und dem originalem Radio, den orig. Zusatzscheinwerfern und den Jäeger Instrumenten, also insgesamt optimal konfiguriert.
Seit der Restaurierung wurden 1.800 KM gefahren. Neuer Auslieferungsservice, neu HU und H - Kennzeichen sind selbstverständlich
Extras: Schaltgetriebe Schlummerrollen Mittelarmlehne Orig. Radio Zusatzscheinwerfer Jägerinstrumente
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.