Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare07/1975
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj85.000 km
Putere75 kW (102 CP)
Capacitate cilindrică1.972 cc
Număr de locuri4
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului3
ITP08/2025
CuloareAlb
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPânză, Altele
Seturi de caracteristici
Summer tyres
Tuner/radio
Descriere vehicul
Der Wagen wurde von mir Ende 2019 in Deutschland gekauft. Ich war sofort vom sehr gut erhaltenen und äußerst seltenen roten Innenraum fasziniert, den ich so in einem CX noch nicht kannte. Obwohl er damals nicht fahrbereit war habe ich ihn gekauft. Doch wer sich mit diesen Wagen etwas auskennt weiß wie wichtig eine gut erhaltenen Innenausstattung ist! Als er dann bei mir war habe ich ihn nach Reparatur der Zündanlage schnell zum laufen bekommen und die üblichen Standschäden repariert (Batterie,Kontakte,spröde Schläuche usw.). Was alles von mir gemacht wurde ist dokumentiert würde aber hier den Rahmen sprengen.
Ende Mai 2024 wurde er komplett neu lackiert!
Es liegt ein historisches Gutachten vor, er ist angemeldet und wird von mir im Sommer regelmäßig bewegt. Er funktioniert problemlos was Motor, Getriebe und Hydraulik betrifft, steht auf 4 sehr gute Vredestein CLASSIC SPRINT und ist absolut alltagtauglich. Die Besitzhistorie in Deutschland lässt sich durch die vorhandenen Dokumente ganz gut nachvollziehen und ist auch plausibel. Nach meiner eigenen Recherche kommt der Wagen aber ursprünglich aus Frankreich. Es sind eine Menge Reparaturbelege und TÜV Gutachten vorhanden, an denen man ganz gut sehen kann, das der Wagen ganz ordentlich behandelt wurde. Noch zwei Besonderheiten die wohl dem sehr frühen Baujahr geschuldet sind. Es gibt keine Dachantenne, da der Wagen wohl ursprünglich ohne Radio Einbau verkauft wurde. Auch fehlt die DIRAVI welche 1975 noch nicht lieferbar war bzw. zur Sonderausstattung gehörte.
Besichtigung & Probefahrt sind nach vorheriger Absprache ausdrücklich erwünscht!
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.