Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare04/1953
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj99.202 km
Putere56 kW (76 CP)
CuloareAlbastru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină
AntriebsartMotor cu ardere internă
Seturi de caracteristici
Arm rest
Descriere vehicul
„Wenn eine Idee gut ist, ist kein Preis zu hoch, danach zählen keine Kosten mehr.“ André Citroën
Die legendäre hydropneumatische Federung von Citroën kann kaum besser beschrieben werden als vom Firmengründer selbst. Nach dem Zweiten Weltkrieg waren die meisten Straßen in Frankreich in einem katastrophalen Zustand und die französischen Automobilhersteller mussten sich etwas einfallen lassen. Allen voran André Citroën, der mit seiner hydropneumatischen Federung nicht nur dafür sorgte, dass man in Frankreich wieder Auto fahren konnte, sondern auch für ein neues Verständnis des französischen Automobils. Der Ruf von überragender Eleganz und unvergleichlichem Komfort sorgte dafür, dass sich 1965 sogar Rolls-Royce entschloss, die Citroën-Federung für seinen Silver Shadow in Lizenz zu nehmen.
Der Citroën Traction Avant 15 Six H war der erste Citroën mit serienmäßiger hydropneumatischer Federung. Nicht umsonst wird er auch "König der Straße" genannt.
Zum König der Straßen passt dann auch die Royalblaue Lackierung unseres Citroën, der gesamt in einem sehr guten Zustand ist. Neben der sorgfältigen Behandlung ist das Auto auch restauriert worden.
Sollten Sie noch weitere Fragen zu dem Fahrzeug haben, melden Sie sich gerne via Mail oder telefonisch.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.