Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieOtherCar
Prima înregistrare07/1941
Cutie de vitezeTransmisie automată
CombustibilBenzină
Kilometraj10.000 km
Capacitate cilindrică5.671 cc
Număr de locuri6
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului2
CuloareNegru
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieAltele
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorParţial piele, Altele
Descriere vehicul
Cadillac Fleetwood 60 special aus dem Jahr 1941 - - 1938 lancierte Cadillac auf Basis desSeries6Oals prestigeträchtige Sonderversion den Sixty Special, eine viertürige Limousine mit Spezialkarosserie auf einem eigenen gut 8 cm flacheren Rahmen Mitchellentworfen worden war, bestand in seiner modern anmutenden Linienführung mit für die Zeit sehr großen Fensterflächen, bündig mit der Karosseri abschließenden Seitenfenstern, flacher Gestaltung, Stufenheck und dem Verzicht auf Trittbretter. Technisch entsprach der Special (mit Ausnahme des erwähnten Rahmens und seines um 7,6 cm gestreckten Radstandes) den übrigen Cadillac 60-Modellen (5,7-Liter-V8, Dreiganggetriebe, hydraulisch betätigte Trommelbremsen). Preislich lag er 310 Dollar über der 60-Limousine, unterbot mit seiner beiFisher Bodieshergestellten Karosserie die teureren Ausführungen mitFleetwood-Aufbauten um über 1000 Dollar - Ab 1939 wurden die Karosserien des 60 Special bei Fleetwood gefertigt und auch mit Trennwand zwischen Vorder- und Rücksitzen erhältlich, 1940 kamen zusätzlich wesentlich teurere Town Car-Varianten ins Programm. 1941 wurde der Radstand um 1 Zoll verkürzt und die vorderen Kotflügel wurden in die Vordertüren hinein verlängert. - In vier Jahren entstanden vom Ur-Sixty Special in Summe 17.918 Stück. - - Bei diesem hier angebotenen Fleetwood wurden in den letzten Jahren viele Verschleissteile erneuert als auch eine Teilrestauration durchgefüht. Die lnnnenausstattung ist grösstenteils erneuert. Der Wagen gibt ein stimmiges Bild ab, kleinere Restarbeiten wie Lackschäden sollten ausgebessert werden. - - Zwischenverkauf und Irrtümer für die Fahrzeug Angebote sind ausdrücklich vorbehalten. - - Die Fahrzeugbeschreibungen dienen lediglich der allgemeinen Identifizierung der Fahrzeuge und stellen keine Gewährleistung im kaufrechtlichen Sinne dar. Ausschlaggebend sind einzig und allein die Vereinbarungen in der Auftragsbestätigung oder im Kaufvertrag. Den genauen Ausstattungsumfang erhalten Sie vor unserem Verkaufspersonal. Bitte kontaktieren Sie uns. - - Das Fahrzeug wird von uns im Kundenauftrag angeboten.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.