Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare06/1964
Cutie de vitezeTransmisie automată
CombustibilBenzină
Kilometraj12.250 km
Putere136 kW (185 CP)
Capacitate cilindrică6.230 cc
Număr de uşiPatru sau cinci
CuloareVerde Metalic
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPiele integrală, Bej
Cylinder8
Seturi de caracteristici
Rear wheel drive
Descriere vehicul
Wir verkaufen aus einer Sammlungsauflösung einen Bentley S3 mit langem Radstand - Sonderkarosserie von James Young - mit Trennscheibe wahrscheinlich der letzte sich auf dem Markt befindliche.
Hallo, ich bin ein Bentley S 3 aus dem Jahre 1964, einer von 25 Stück die weltweit gebautwurden und lt. unseren Recherchen der einzige Linkslenker mit Trennscheibe der nochauf dem Markt ist.
Sicherlich haben Sie schon die Ähnlichkeit mit meinem Bruder, denRolls Royce Silver Cloud III bemerkt, der mit der Emely vorne auf dem Kühler.Der ist sicherlich häufiger anzutreffen als mich, mich gab es nämlich nur auf ausdrücklicher Sonderbestellung als Bentley Ausführung.
Nach meiner Fertigstellung als 12-tes Fahrzeug im Jahre 1964 wurde ich in die Schweiz zu Herrn Hermann Meyer (ein freundlicher, in Amerika lebender Jude) ins Grand Hotel Beau Rivage in Lausanne ausgeliefert, für umgerechnet 94.000 DM. Um einen Vergleichswert zu haben, der Mercedes Benz SL 300 Flügeltürer kostete damals 30.000 DM.
Herr Meyer hatte soviel Geld, dass er als Amerikaner, mich für seinen jährlichen Schweiz Urlaub ins Hotel liefern ließ, um dann Freundschaften in St. Moritz zu pflegen.
Nach mehreren Stationen landete ich in Hamburg bei meinem Vorbesitzer, der mich für 77.000 Euro anfing zu restaurieren. Leider waren die Kosten so hoch, dass man mich aufgegeben hat.
So stand ich 5 Jahre lang unbemerkt in einer Tiefgarage in Hamburg und schlummerte vor mich hin, bis mein jetziger Besitzer vorbeikam und mich zufällig entdeckte.
Zwar nicht begeistert und mit reichlich flauem Gefühl im Bauch kaufte er mich und machte mich bis auf das Blech nackig und gab mir den Rest der kompletten Restauration. Ich wurde total zerlegt und liebevoll wieder zusammengebaut.
Jetzt bin ich praktisch ein alter Neuwagen an dem so viel Original erhalten wurde wie nur irgend möglich.
Haben Sie schon bemerkt?
Von weitem sehe ich aus wie Schwarz, aber unter der Sonneschimmere ich dunkelgrün.
Einer der Highlights meines Daseins aus dem Jahre 1964.Mein Lack, der hieß damals in der Bestellung opalescent dark green.
Nachdem wir noch die Farbnummer heraus bekommen haben, mussten wir feststellen, dass es damals noch keinen Metallic Lack gab. Das schimmern hat man damals noch durch beimischen von Fischschuppen erzielt. Diese wurden aber heute durch Metallic-Partikel ersetzt, wobei der Farbton dem Original entspricht.
Der leicht grüne, silbermetallic Lack wurde 2015 hinzugefügt.
Ebenso wurde die Karosserie an diesen Teilen voll restauriert, alle Chromteile erneuert bzw. aufpoliert.
Es wurde die Elektronik geprüft und komplettüberholt
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.