Un vehicul este considerat „fără accident” dacă vânzătorul poate furniza garanţii solide precum că vehiculul nu a suferit niciodată avarii (semnificative) într-un accident.
Neaccidentat, Vehicul second-hand
CategorieLimousine
Prima înregistrare05/1986
Cutie de vitezeCutie de viteze manuală
CombustibilBenzină
Kilometraj176.000 km
Putere81 kW (110 CP)
Capacitate cilindrică1.800 cc
Număr de locuri5
Număr de uşiPatru sau cinci
Numărul proprietarilor vehiculului2
ITPNou
CuloareBej Metalic
Stare vehicul
Informaţii:
Vehicule avariate înseamnă toate vehiculele cu daune semnificative nereparate, de ex. din cauza unui accident în trafic, unui incendiu, grindinei, apei, defectării motorului sau cutiei de viteze. Aici nu sunt incluse: 1.) uzura normală; 2.) avariile minore; 3.) un vehicul care anterior a avut un accident, dar a fost reparat de atunci. De asemenea, se consideră că un vehicul nu a fost accidentat dacă nu a suferit nicio avarie semnificativă într-un accident. Acest lucru înseamnă că orice avarie mai serioasă decât una minoră (de ex,. vopsea zgâriată). Chiar dacă avaria a fost reparată corect, vehiculul nu mai este considerat neaccidentat. În sfârşit, „Utilizabil în trafic” înseamnă că, din punct de vedere tehnic, vehiculul poate fi condus (nu are motorul defect sau ceva asemănător). Acest lucru nu se referă la aspecte privind siguranţa în trafic sau la alt caracter potrivit vehicului.
Vehicul second-hand, Neaccidentat
CategorieBerlină
AntriebsartMotor cu ardere internă
Design interiorPânză, Gri
Seturi de caracteristici
Fără aer condiţionat
Jante de aliaj
Manual de service
Scaune sport
Servodirecţie
Summer tyres
Tuner/radio
Descriere vehicul
Wir bitten vor einer Besichtigung und/oder Probefahrt höflich um vorherige Terminabstimmung. Auf diese Weise vermeiden Sie Wartezeiten, indem Sie uns die Gelegenheit geben, das Fahrzeug entsprechend vorzubereiten.
Das Fahrzeug befindet sich im Vorlauf. Nähere Informationen und weitere Fotos folgen!
Der Audi 80 des Typs 81 ist eine klassische kompakte Limousine ohne Design-Schnickschnack oder technische Experimente. Er galt lange Zeit als "biederes Opa-Auto" - von den Quattro- und 5-Zylinder-Varianten einmal abgesehen.
Unser Audi 80 in der seltenen "GTE"-Variante markierte die sportlich positionierte Mitte. Mit dem robusten und für die damalige Zeit in der Fahrzeugklasse durchaus souveränen 1,8-Liter 4-Zylindermotor mit 110PS lässt es sich auch heute noch hervorragend im Alltag mitschwimmen. Weitere GTE-Zutaten waren u.a. das 5-Gang-Schaltgetriebe sowie die sportlich ausgeformten Sitze im für die 80er Jahre typischen Karo-Muster.
Unser Audi stammt aus dem sonnigen Portugal, die Karosserie ist dank des milden Klimas frei von Rostansätzen. Zudem wurde der Wagen zeit seines Lebens gut gepflegt und ebenso gut gewartet. Der Erstbesitzer ließ den Wagen erstmals in Frankreich zu, zog dann kurze Zeit später nach Portugal um und hielt seinem Audi 80 bis zuletzt die Treue.
Die montierten Leichtmetallfelgen entstammen zwar nicht dem Audi Originalzubehörprogramm, sind jedoch zeitgemäß und stehen dem Wagen sehr gut.
Unser Angebotspreis versteht sich inkl. aller für die Zulassung in Deutschland erforderlichen Unterlagen nebst "H"-Gutachten.
Die Fahrzeugbeschreibung dient lediglich der allgemeinen Identifizierung des Fahrzeuges und stellt keine Gewährleistung im kaufrechtlichem Sinne dar. Ausschlaggebend sind einzig und allein die Vereinbarungen in der Auftragsbestätigung oder im Kaufvertrag.
Mesajul va fi tradus automat în limba vânzătorului
Din motive de securitate, mesajul dvs. va fi verificat de mobile.de/ro şi, posibil, blocat (de exemplu, pentru spam) înainte de a fi redirecţionat către vânzător. Trimiterea acestui mesaj indică acordul dvs. Pentru mai multe informaţii, consultaţi Politica de confidenţialitate.