Informationen auf Deutsch: Weitere informationen: - Radstand: 268 cm
- Leergewicht: 1635 kg
- Nutzlast: 325 kg
- Länge: 4640 mm
- Höhe: 1260 mm
- Breite: 1940 mm
- Anzahl der Tasten: 2
- Beheizte Außenspiegel: Ja
Die niederländische, deutsche und englische Beschreibung dieses Cool Classic können Sie unten lesen.
46 Bilder und weitere Info: https://www.coolclassicclub.de/de/fahrzeuge/autos/cabrio-roadster/vehicle/1967242/mercedesbenz-other-mercedesbenz-sls-roadster-63-amg-fully-serviced-rocky-mountains-dark-brown
Haftungsausschluss: Änderungen, Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten
Informatie in het Nederlands: English/German Below.
“Some burn candles while praying. Others, rubber.” - Mercedes-Benz
De Mercedes 'Sport Light Super'. Een soort Gorilla met een das om en de opvolger van zowel de Mercedes-Benz SLR McLaren als de Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Al verliefd? Wij wel!
Deze schoonheid is de eerste AMG die ontworpen en gebouwd is buiten de Mercedes-fabriek om en gebruikt opvallend weinig componenten die je ook in andere modellen met een ster op de neus terugvindt. Als het gaat om balans, controleerbaarheid en stabiliteit is er nog nooit een atletische AMG geweest. De SLS heeft een indrukwekkende acceleratie van 0 naar 100 km/u in 3,8 seconden en een topsnelheid van 320 km/u.
Met de motor diep weggestopt achter de vooras en de bestuurder die zich praktisch boven de achterwielen bevindt, voelt het alsof je de hoofdrol speelt in je eigen Gladiator-epos, zoals Russell Crowe op zijn strijdkar. Maar wees gewaarschuwd, deze auto is niet van plan je hand vast te houden als je de grens opzoekt. Als je de mist in gaat, kun je alleen jezelf de schuld geven - de meesterlijke ingenieurs in Duitsland hebben hun vakmanschap tot in de perfectie uitgevoerd.
De Cool Classic Club heeft een ‘moddervette’ in het Rocky Mountains dark brown met een Tonal Beige soft top. In handen geweest van een echte liefhebber die de auto in onderhoud heeft gehad bij de Mercedes specialist.
Neem plaats achter het stuur, druk op de startknop en laat je meevoeren door prestaties die alleen een echte AMG kan bieden.
Zien we je snel?
“A cockpit, an engine, two wings. Is it still a car?” - Mercedes-Benz
--
English.
“Some burn candles while praying. Others, rubber.” - Mercedes-Benz
The Mercedes 'Sport Light Super'. A kind of gorilla with a tie, and the successor to both the Mercedes-Benz SLR McLaren and the Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Already in love? We are!
This beauty is the first AMG to be designed and built outside of the Mercedes factory and uses remarkably few components shared with other models bearing the star on the nose. When it comes to balance, controllability, and stability, there has never been a more athletic AMG. The SLS boasts an impressive acceleration from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds and a top speed of 320 km/h.
With the engine tucked deep behind the front axle and the driver practically sitting over the rear wheels, it feels as though you are the star of your own Gladiator epic, like Russell Crowe in his chariot. But be warned, this car doesn’t plan to hold your hand when you push the limits. If you mess up, you’ve only yourself to blame – the masterful engineers in Germany have executed their craftsmanship to perfection.
The Cool Classic Club has a 'super cool' one in Rocky Mountains dark brown with a Tonal Beige soft top. Owned by a true enthusiast who has had the car maintained by a Mercedes specialist.
Take your place behind the wheel, press the start button, and let yourself be swept away by the performance that only a true AMG can offer.
See you soon?
“A cockpit, an engine, two wings. Is it still a car?” - Mercedes-Benz
--
German.
“Manche zünden Kerzen beim Beten an. Andere, Gummi.” - Mercedes-Benz
Der Mercedes 'Sport Light Super'. Eine Art Gorilla mit Krawatte und der Nachfolger sowohl des Mercedes-Benz SLR McLaren als auch des Mercedes-Benz 300SL Flügeltürer. Schon verliebt? Wir sind es!
Diese Schönheit ist der erste AMG, der außerhalb des Mercedes-Werks entworfen und gebaut wurde, und verwendet auffallend wenige Komponenten, die man auch in anderen Modellen mit dem Stern auf der Nase findet. Was Balance, Kontrollierbarkeit und Stabilität angeht, hat es noch nie einen athletischeren AMG gegeben. Der SLS beeindruckt mit einer Beschleunigung von 0 auf 100 km/h in 3,8 Sekunden und einer Höchstgeschwindigkeit von 320 km/h.
Mit dem Motor tief hinter der Vorderachse verstaut und dem Fahrer, der praktisch über den Hinterrädern sitzt, fühlt es sich an, als ob du der Star in deinem eigenen Gladiator-Epos bist, wie Russell Crowe in seinem Streitwagen. Aber sei gewarnt, dieses Auto hat nicht vor, dich an die Hand zu nehmen, wenn du an die Grenzen gehst. Wenn du einen Fehler machst, kannst du nur dir selbst die Schuld geben – die meisterhaften Ingenieure in Deutschland haben ihr Handwerk zur Perfektion gebracht.<br