Gelände - Teleskoparmstapler MANITOU, Typ: MT 1840 EP PRIVILEGE TURBO - 4x4x4, Ersteinsatz: 2009, HUBKRAFT: 4.000 kg, HUBHÖHE: 18.00 m, FUNKFERNBEDIENUNG, NOTABLASS, LANGE LADEGABELN (Gabellänge: 1.200 mm / Breite Aufnahme: 1.200 mm) – ZUSATZHYDRAULIK, LASTSCHUTZGITTER, 4-Zylinder PERKINS Diesel-Motor (101.32 PS / 74.50 kW bei 2.200 U/min), CPB, ALLRAD und ALLRADLENKUNG (4x4x4) - HUNDEGANG, hydraulische Abstützungen (2x), SEITENAUSGLEICH - REGULIERUNG, ÜBERLAST-WARNEINRICHTUNG, PANORAMA-KABINE (großes Führerhaus) - Colorglas, ROPS / FOPS, GRAMMER-Komfortsitz, Anhängerkupplung, ARBEITSSCHEINWERFER (vorne / hinten), Verkehrsbeleuchtung, WARNLEUCHTE /RÜCKFAHR-WARNTON, Scheibenwischer (3x), Außenspiegel (2x), Heizung / Lüftung, BEDIENUNGSANLEITUNG (in Deutsch). Bereifung: BKTGELÄNDEREIFEN (15.5 - 25) – rundum ca. 98 %. Transportmaße: Länge: ca. 7.420 mm (ca. 6.100 mm ohne Gabel), Breite: ca. 2.400 mm, Höhe: ca. 2.540 mm. FINANZIERUNG MÖGLICH / TRANSPORT GÜNSTIG (WELTWEIT) / BEI EXPORT IST NUR DER NETTOPREIS ZU BEZAHLEN (!) © pb - - - - - - - - - - - - - - Rough terrain telescopic forklift MANITOU, type: MT 1840 EP PRIVILEGE TURBO - 4x4x4, first use: 2009, LIFTING FORCE: 4.000 kg, LIFTING HEIGHT: 18.00 m, RADIO REMOTE CONTROL, EMERGENCY LOWERING, LONG FORKS (fork length: 1.200 mm / width admission: 1.200 mm) – ADDITIONAL HYDRAULIC with HYDRAULICAL QUICK CHANGER and HYDRAULICAL SIDE-SHIFT, PROTECTION LOAD GUARD, 4-cylinder PERKINS diesel-engine (101.32 PS / 74.50 kW at 2.200 rpm), CPB, FOUR-WHEEL-DRIVE and ALL-WHEEL-STEERING SYSTEM (4x4x4) – CRAB STEERING (dogway), hydraulical supports (2x), SIDE - EQUALISE - SYSTEM, OVERLOAD PROTECTION SYSTEM, PANORAMIC-CABINE (big driverhouse) - colourglass, ROPS / FOPS, GRAMMER - comfort seat, follower coupling, WORKINGFLOOTLIGHT (in front / behind), road lightnings, WARNINGLIGHT / WARNING RING, windshield wipers (3x), back view mirror (2x), heating / ventilation, OPERATION MANUAL (in German). Tyres: BKTROUGH-TERRAIN-TYRES (15.5 - 25) – all around approx. 98 %. Transport dimensions: see above. EQUIPMENT IS FINANCEABLE in nearly all European countries / TRANSPORTATION WORLDWIDE POSSIBLE at good conditions / EXPORT: ONLY THE NET AMOUNT NEED TO PAID (!) © pb